michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 missie(s): - trucking missie lvl 6 (dus het enige lvl dat je momenteel kan doen bij trucking missies) - Wu Zi Mu van Cesar (racen) - Farewell, my Love (weer racen) versie: 2 cheats: Nee, zeker niet!! overig: savegame zit bij bijlagen en alvast bedankt
NandroDavids Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Missions Passed! >> Trucking level 6 & Wu Zi Mu Beloningen: Voor beide opdrachten $ 5.000,- Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Catalina Savegame: GTASAsf3.b Bijzonderheden: Allereerst heb ik gesaved op slot 3 in plaats van slot 1, aangezien daar mijn zelfbehaalde 100 %-savegame staat. Daarnaast heb ik geen idee of je nog weer een telefoontje moet krijgen voor de missie Farewell my love, maar na 10 minuten wachten heb ik niets gehoord. Die missie is dus nog niet behaald en daarom mag eventueel iemand anders wel even naar de savegame kijken. Anders moet je zelf eerst maar even verdergaan met bijvoorbeeld de missies van Catalina in de hoop dat je dan gebeld wordt voor Farewell my love. In ieder geval veel plezier verder met het spelen van San Andreas. Edit @ Dutchy3010 >> Dat klinkt inderdaad vrij logisch...vroeg me al af of het kwam door het feit dat ik een cutscene had weggeklikt waarin misschien werd gezegd dat ik terug mocht komen. Dank voor de opheldering
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik ga ze voor je proberen Bedankt
Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Anders moet je zelf eerst maar even verdergaan met bijvoorbeeld de missies van Catalina in de hoop dat je dan gebeld wordt voor Farewell my love. Dat lijkt me wel logisch, want "Farewell, my love" is juist de missie waarin Catalina (met beetje ruzie) afscheid neemt van CJ, omdat ze een ander vriendje (Claude) heeft. Het lijkt me niet logisch dat ze dan nog samenwerken... Dus voor je Farewell My Love kunt spelen, moet je eerst alle missies van Catalina hebben behaald.
Recommended Posts