nickardo Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Missie(s): Mike Toreno Cheaten: Liever niet. Versie: Versie 1 Overig: ik hoop dat het lukt GTASAsf1.b
NandroDavids Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Mission Passed! >> Mike Toreno Beloning: $ 7.000,- en Respect+ Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Doherty Garage Savegame: GTASAsf4.b Bijzonderheden: Ik heb gesaved op slot 4 omdat op slot 1 mijn zelfbehalde 100 %-savegame heb staan. Verander bij het opslaan van de bijgevoegde savegame de 4 in een 1 en je hebt het weer op slot 1 staan. Veel plezier en succes met het verder spelen van GTA San Andreas.
nickardo Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Mission Passed! >> Mike TorenoBeloning: $ 7.000,- en Respect+ Cheats gebruikt: Geen enkele Gesaved bij: Doherty Garage Savegame: GTASAsf4.b Bijzonderheden: Ik heb gesaved op slot 4 omdat op slot 1 mijn zelfbehalde 100 %-savegame heb staan. Verander bij het opslaan van de bijgevoegde savegame de 4 in een 1 en je hebt het weer op slot 1 staan. Veel plezier en succes met het verder spelen van GTA San Andreas. ok bedankt :p
Recommended Posts