Jump to content

Nederlandse Politieauto

Recommended Posts

• Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• snelwegfreak

13

• GTA freakje

3

• SWYV

2

• Revolution-Designer

2

Geplaatst:

Je zegt er niet bij of je toestemming hebt gehad om deze auto om te bouwen en vervolgens te releasen. Daarom gooi ik dit topic op slot. Heb je wel toestemming? Stuur me dan even een PM en kan ik het topic weer openen. :)

EDIT: Hij heeft bewijs laten zien dat hij toestemming heeft gehad, het topic gaat dus weer open :).

Geplaatst: (bewerkt)

Als we dan toch bezig zijn, Nederlandse politieagenten:

politie1wl1.pngpolitie3at6.png

Bewerkt: door snelwegfreak

Hmm, Mooi gemaakt hoor! Ik zou hem alleen niet op een Amerikaanse Ford Crown Victoria Chevrolet Caprice zetten... Ik zou denken aan die Volvo station mod, kijken of je daar toestemming bij krijgt, en dan een zwaailicht erop maken(gewoon dezelfde als op normale politie of die van die Crown Victoria Caprice Classic, en dan die skin! Want een Crown Victoria Caprice Classic vind ik, ook met die skin, niet echt een uiterlijk van een Nederlandse politie wagen hebben! Maar toch mooi gemaakt! Ook die agenten zien er wel grappig uit.. niet echt heel super netjes, maar wel mooi!

EDIT: Shit, waarom haal ik altijd een Crown Vict. en een Caprice door elkaar?.. even veranderd!! (Thnx voor je post SWYV :puh: Nu besef ik het pas!)

En ja ik had gelezen dat hij het model niet zelf gemaakt heeft! maar dat zei ik ook niet :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

voor alle duidelijkheid, hij heeft de "models" niet gemaakt, alleen geretextuurd

- die Chevrolet caprice classic is gemaakt door iemand van de SPC team

- die politieventjes is gemaakt door ene alexe ofzo geloof ik

Geplaatst:
voor alle duidelijkheid, hij heeft de "models" niet gemaakt, alleen geretextuurd

Is dat verboden dan? :bonk:

Geplaatst:

Is dat verboden dan? :bonk:

niet als jij er toestemming hebt (ook van dat politieventjes? dat betwijfel ik wel want het is na de dutchy gezien te hebben)

Geplaatst:

Heel erg mooi.

alleen 1 ding.

Ik geloof het niet dat je dat met paint hebt gedaan.

Mij lukt dat haast niet met Paint Shop Pro

Niewe versie; met o.a. ook country en desert variant,

Los Santos en San Fierro:

nr7zp3.png

nr8ke3.png

Country:

nr3zq5.png

nr4hr4.png

Desert (Las Venturas):

nr5lb0.png

nr6ta0.png

Download:

http://www.rarhost.com/download-y9v4ei.html

Heel erg mooi.

alleen 1 ding.

Ik geloof het niet dat je dat met paint hebt gedaan.

Mij lukt dat haast niet met Paint Shop Pro

Uhm, nou... Gewoon met paint hoor. Je hebt alleen wel politie ervaring hebben, qua de striping dan heh... :duh:

Bewerkt: door snelwegfreak
Geplaatst:

:o Wow dat ziet er zeker niet slecht uit!

Goede textures, mooi model (wat je dan wel weer niet zelf gemaakt hebt maarja, goede keus :puh:).. De textures zien er op 't eerste gezicht goed uit, net zoals je 'm in Nederland tegen zou kunnen komen.

Van de politieagenten sta ik echt versteld, hoe heb je ingodsnaam die texture verkregen/gemaakt?? Ziet er goed uit man!

Alleen vraag ik me af in hoeverre je zo'n politieauto (dat merk, type e.d.) in Nederland tegen zou kunnen komen, gezien hier de meeste politieauto's een Volkswagen Golf zijn of Opel Astra..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...