Jump to content

Nederlandse Politieauto

Recommended Posts

Geplaatst:

Toch blijf ik het vreemd vinden hoe je dit met paint voor elkaar hebt gekregen. Misschien kun je er eens een tut of filmpje of iets dergelijks van maken zodat het voor ons al wat duidelijker wordt.

Ondanks het er prima uit ziet, ben ik nog niet overtuigd dat je het ook daadwerkelijk zelf gemaakt hebt, en wel met Paint.

• Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• snelwegfreak

13

• GTA freakje

3

• SWYV

2

• Revolution-Designer

2

Geplaatst:

Dit is inderdaad zo goed als onmogelijk met Paint. Die textures zijn zoveel werk, dat krijg je in nog geen honderd jaar af.

Geplaatst:

Egt SUPER MOOI gemaakt, hier was ik al een tiijdje naar op zoek. :klap:

Het zou nog leuker zijn als je een europese auto had gebruikt, opel of volvo ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb hem net even getest,ik vind het zo moi,het is echt precies nagemaakt;)mijn complimenten;)

Heb je ook nog plannen om de hpv1000 om te bouwen tot een Nederlandse politiemotor?

Groeten robbin

Bewerkt: door Robbin_gta
Geplaatst:

Als er geen custom handling line bij zit, en geen default line, en geen vehicles.ide line, dan wel!(lijkt me), Alleen je zou heel misschien kunnen hebben dat de collision een beetje anders is, dan heb je soms hele flauwe admins die dat cheaten vinden! Maar ik heb ook een lange tijd met mods gespeelt, met originele handling enzo, en heb daar nooit problemen mee gehad xD Dus ik neem aan dat dat wel kan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...