Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Toch blijf ik het vreemd vinden hoe je dit met paint voor elkaar hebt gekregen. Misschien kun je er eens een tut of filmpje of iets dergelijks van maken zodat het voor ons al wat duidelijker wordt. Ondanks het er prima uit ziet, ben ik nog niet overtuigd dat je het ook daadwerkelijk zelf gemaakt hebt, en wel met Paint. Reageren
Gino99 Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Echt heel mooi gedaan\ KUTGW Reageren
gta_SAVCLC Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Geplaatst: 19 april 2007 ziet er hartsikke cool uit maar waarom die mona uit max payne?? Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Geplaatst: 20 april 2007 Dit is inderdaad zo goed als onmogelijk met Paint. Die textures zijn zoveel werk, dat krijg je in nog geen honderd jaar af. Reageren
max96 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Egt SUPER MOOI gemaakt, hier was ik al een tiijdje naar op zoek. Het zou nog leuker zijn als je een europese auto had gebruikt, opel of volvo ofzo. Reageren
Robbin_gta Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 (bewerkt) Heb hem net even getest,ik vind het zo moi,het is echt precies nagemaakt;)mijn complimenten;) Heb je ook nog plannen om de hpv1000 om te bouwen tot een Nederlandse politiemotor? Groeten robbin Bewerkt: 27 april 2007 door Robbin_gta Reageren
Donwell Geplaatst: 27 april 2007 Rapport Geplaatst: 27 april 2007 Erg mooi gemaakt, ik ga hem nu zeker downloaden!! Erg mooi gemaakt, KUTGW Reageren
gta-pilot Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 uuum voordat ik hem instaleer 1 vraag: doet hij het ook bij mta en samp? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Als er geen custom handling line bij zit, en geen default line, en geen vehicles.ide line, dan wel!(lijkt me), Alleen je zou heel misschien kunnen hebben dat de collision een beetje anders is, dan heb je soms hele flauwe admins die dat cheaten vinden! Maar ik heb ook een lange tijd met mods gespeelt, met originele handling enzo, en heb daar nooit problemen mee gehad xD Dus ik neem aan dat dat wel kan! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Als we dan toch bezig zijn, Nederlandse politieagenten: Download, PB me! super vet de blauwen Reageren
profile Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Offtopic:wat bedoel je met de blauwe? ontopic:Allemaal heel mooi gedaan. KUTGW Reageren
ChzN. Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De blauwen zijn de popo's..politie veder allemaal mooi gemaakt! KUTGW chzN Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Mooi gedaan, ik ga hem direct instaleren! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Dank jullie wel allen, Ik heb geen zin om telkens die rar te uploaden en te pb'en, dus: DOWNLOAD: http://www.rarhost.com/download-c4adju.html PS: Kampioenen! Kampioenen! Kampioenen! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Mooie mods, deze komen in mijn gemodde SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.