nimesh.gta Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 mooi maar zal die ook op PS2 werken ik hoop vn wel Reageren
gta master 1 Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 mooi spul ...masar ik kan het nie downloaden...kan interface nie ondersteunen ofzo??? Reageren
Jopper47 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik heb het al eerder gezegt: mooi gedaan! (De textures) Deze model is trouwens ook te vinden voor GTA 3 Van J.V Reageren
max96 Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Je hebt die auto trouwens van GTAinside... Mag dat zomaar? (ik heb hem gedownload) Reageren
markoes Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Je hebt die auto trouwens van GTAinside... Mag dat zomaar? (ik heb hem gedownload) Ik heb ze vergelekken die van gta inside en die van nelwegfreak de txd en dff zijn allebei verschillend!!! Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Zie post nummer 2 van dit topic, mooie mod trouwens Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 kun je mij is heel precies uitleggen hoe je die auto,s hebt bewerkt veranderd. want ik ben er al heel lang mee bezig om zelf een 3D mod te maken iets simpels maar ik snap er niks van hoe dat werk met 3D enzo. ik kan alleen gewoon plaatjes veranderen en weer in de game plaatsen maar met 3D dingen kom ik niet ver. ik heb trouwens al 3dmax gedowload en paint pro en nog wat andere foto bewerkprogramma,s en IMG Tool. Reageren
bramboy Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik heb al eens gezegd dat ze mooi zijn er daar blijf ik gewoon bij zou willen dat ik dat kon bramboy Reageren
spacebook Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 eey,, mooie politiewagen en een super politieagent, heb alleen probleempje, bij mij doen bijde downloadlinks het niet, hoe kan dat en zijn ze ook ergens anders te downloaden? groetjes mij Reageren
danny112 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 eey,,mooie politiewagen en een super politieagent, heb alleen probleempje, bij mij doen bijde downloadlinks het niet, hoe kan dat en zijn ze ook ergens anders te downloaden? groetjes mij Hey ook hier doen ze het helaas niet. Graag zou ik deze NL voeruigen nog downloaden, weet iemand waar ik deze nog kan krijgen en eventueel nog vele meerdere voertuigen van NL hulpverleningsdiensten? Groetjes, Danny Reageren
WackoX Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Kan je mischien een andere download link plaatsen? dank u Bewerkt: 3 december 2007 door Danny_k Reageren
game~skater Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 ik vind ze echt mooi net echt Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 10 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2007 ja mar ik ben de downloads kwijt... ik ben wel bezig met een nieuwe overigens Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Mooi gedaan! alleen bij mij zegt rarhost FILE NOT FOUND. its not your lucky day is it? En ik wil hem zo graag hebben. (heb je ook nederlandse sirenes gemaakt?) Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 Ja ik weet het, bij RARhost doet ie het niet meer... Maar ik ben wel bezig met een andere, maar ik ben toestemming aan het vragen voor de downloadbase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.