Dj-GTA Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 sjiek gemaakt kerel KUTGW! Reageren
GTA freakje Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 komt er nog een downloadlink. Rarhost doet het nog steeds niet Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 ik heb de auto's zelf niet meer maar iemand op dit forum vast wel, dus als die um hier ff upload, dan zal ik m in de database zetten. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Heel mooi gedaan ga ik zodra me pc weer werkt even downloaden. Goed werk ik geef je een 8/10 Reageren
patrick1995 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 nieuwe download link plaatsen???????? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Wie zegt dat het onmogelijk is met Paint?! Bij de originele staat een template erbij waardoor je makkelijk die NLse textures kan plakken. (als ik het niet fout heb) Ik maakte mijn Nissan skyline skin ook met Paint, het is kopieren en plakken. En met 2dfx optie is het mogleijk om die wagen een extra zwaailichten te geven! Dat is volgens mij ook in het echt, bij de koplampen die zwaalichten? Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 @GTAXP: Kun je dat doen dan, dan wil ik alleen blauwe zwaailichten en een stop politie bordje Ondertussen nieuwe versie: CJ heeft corvee bij het KLPD Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Het valt niet mee, zo'n lange dag werken... Reageren
Cj_GTA Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 kan ik dit ook maken ik wil ook supper graag zelf een auto motief maken maar hoe moet ik dat opslaan en dan in het spel krijgen Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 (bewerkt) Gewoon ik heb een auto gevonden met texture erop. Dan met bepaalde websites voor de striping en logo's en Photoshop. Dan ingame zetten dmv TXD Workshop en IMG Tool 2.0. Voor verdere en gedetailleerdere uitleg, verwijs ik je naar het modding help fora. Bewerkt: 18 maart 2008 door snelwegfreak Reageren
Timske Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ziet er zeker mooit uit! Ik vind de velgen echt super mooi Groeten Tim Reageren
police 108 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 hoi kan ik die ook downloaden ????????? gr police 108 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 hoikan ik die ook downloaden ????????? gr police 108 Volgens mij is hij nog WIP, (work in progress) Maar ik weet het niet zeker. Maar volgens mij wel. En als hij al klaar is, Kun je hem vinden in de Download Database.. Hier heb ik een de zelfde auto gevonden. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Beste mensen ik heb die van de hierboven deze pagina al ingestuurd als download maar hij is nog steeds niet goedgekeurd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.