michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik loop in het rode rondje dichtbij de vuurtotren en dan staat er 'de cucking cock isn't ready jet'. Ik heb het geprobeerd op zondag om 4u en op zondag om 19u ? Mijn fiets skill is ongeveer 30 procent en mijn stamina 60-70% en ik heb unifinitif sprint van de inbreek missies. Kan iemand helpen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik loop in het rode rondje dichtbij de vuurtotren en dan staat er 'de cucking cock isn't ready jet'. Ik heb het geprobeerd op zondag om 4u en op zondag om 19u ? Mijn fiets skill is ongeveer 30 procent en mijn stamina 60-70% en ik heb unifinitif sprint van de inbreek missies. Kan iemand helpen? Je kunt de triatlons pas doen na de missie Yay Ka-Boom-Boom en aangezien je nog niet zover bent (gezien je aanvragen in savegame aanvraagforum), denk ik dat het daar aan ligt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Ik loop in het rode rondje dichtbij de vuurtotren en dan staat er 'de cucking cock isn't ready jet'. Ik heb het geprobeerd op zondag om 4u en op zondag om 19u ? Mijn fiets skill is ongeveer 30 procent en mijn stamina 60-70% en ik heb unifinitif sprint van de inbreek missies. Kan iemand helpen? Je kunt de triatlons pas doen na de missie Yay Ka-Boom-Boom en aangezien je nog niet zover bent (gezien je aanvragen in savegame aanvraagforum), denk ik dat het daar aan ligt. Ja daaraan ligt het inderdaad. Maar ik heb nog een vraag: ik heb infinitif sprint door inbreekmissies, maar werkt dit ook tijdens de triathlon, want anders lijkt me het nogal makkelijk . EDIT: Ik lees net op wikiGTA dat de 2e race door heel sa gaat, moet je hiervoor las venturas dan hebben geunlockt Bewerkt: 11 april 2007 door michaelfivez Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik loop in het rode rondje dichtbij de vuurtotren en dan staat er 'de cucking cock isn't ready jet'. Ik heb het geprobeerd op zondag om 4u en op zondag om 19u ? Mijn fiets skill is ongeveer 30 procent en mijn stamina 60-70% en ik heb unifinitif sprint van de inbreek missies. Kan iemand helpen? Je kunt de triatlons pas doen na de missie Yay Ka-Boom-Boom en aangezien je nog niet zover bent (gezien je aanvragen in savegame aanvraagforum), denk ik dat het daar aan ligt. Ja daaraan ligt het inderdaad. Maar ik heb nog een vraag: ik heb infinitif sprint door inbreekmissies, maar werkt dit ook tijdens de triathlon, want anders lijkt me het nogal makkelijk . EDIT: Ik lees net op wikiGTA dat de 2e race door heel sa gaat, moet je hiervoor las venturas dan hebben geunlockt Als je de laatste missie hebt gespeeld, dus ('Yay Ka-Boom-Boom') dan unlock je direct geheel Las Venturas, waardoor je dus direct overal heen kan. Je moet er dus gewoon voor zorgen dat je die specifieke missie hebt gehaald, wil je die tweede triatlon doen. Oneindig sprinten, dat weet ik niet. Ik denk persoonlijk van niet omdat het dan, zoals je zelf al zegt, wel makkelijk wordt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik loop in het rode rondje dichtbij de vuurtotren en dan staat er 'de cucking cock isn't ready jet'. Ik heb het geprobeerd op zondag om 4u en op zondag om 19u ? Mijn fiets skill is ongeveer 30 procent en mijn stamina 60-70% en ik heb unifinitif sprint van de inbreek missies. Kan iemand helpen? Je kunt de triatlons pas doen na de missie Yay Ka-Boom-Boom en aangezien je nog niet zover bent (gezien je aanvragen in savegame aanvraagforum), denk ik dat het daar aan ligt. Ja daaraan ligt het inderdaad. Maar ik heb nog een vraag: ik heb infinitif sprint door inbreekmissies, maar werkt dit ook tijdens de triathlon, want anders lijkt me het nogal makkelijk . EDIT: Ik lees net op wikiGTA dat de 2e race door heel sa gaat, moet je hiervoor las venturas dan hebben geunlockt Als je de laatste missie hebt gespeeld, dus ('Yay Ka-Boom-Boom') dan unlock je direct geheel Las Venturas, waardoor je dus direct overal heen kan. Je moet er dus gewoon voor zorgen dat je die specifieke missie hebt gehaald, wil je die tweede triatlon doen. Oneindig sprinten, dat weet ik niet. Ik denk persoonlijk van niet omdat het dan, zoals je zelf al zegt, wel makkelijk wordt. De eerst lukt ook niet. Ik speel eerst wel fiero uit Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 (bewerkt) Zodra je de Burglary missie hebt voltooid ($10.000 of meer) krijg je inderdaad oneindige sprintcapaciteiten, dat is heel leuk maar werkt helaas niet tijdens de triatlons (Beat The Cock). Dus zorg voor 100% stamina (uithoudingsvermogen) en gebruik de sprintfunctie gedoseerd, dus alleen als het nodig is. Te veel spieren zorgt voor meer massa en maakt CJ trager dus zorg ervoor dat je niet 100% spieren hebt, heb je ze wel dan kan je ze eventueel kwijtraken, wil je dat niet: succes. Zowel de 1ste triatlon (op Santa Maria Beach) als de 2de kan pas gespeeld worden ná de missie Y.K.B.B., ze zijn niet nodig voor de 100% maar wel leuk om te doen, je verdient er alleen geld mee ($10.000) als je eerste wordt, helaas geen prijzengeld als je 2de of lager eindigt. succes Bewerkt: 17 april 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Zodra je de Burglary missie hebt voltooid ($10.000 of meer) krijg je inderdaad oneindige sprintcapaciteiten, dat is heel leuk maar werkt helaas niet tijdens de triatlons (Beat The Cock) Hoe zeker ben je hiervan. Ik weet namelijk zeker dat op de PC versie het oneindig sprinten wel degelijk werkt tijdens de triathlons. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 april 2007 Rapport Geplaatst: 17 april 2007 Zodra je de Burglary missie hebt voltooid ($10.000 of meer) krijg je inderdaad oneindige sprintcapaciteiten, dat is heel leuk maar werkt helaas niet tijdens de triatlons (Beat The Cock) Hoe zeker ben je hiervan. Ik weet namelijk zeker dat op de PC versie het oneindig sprinten wel degelijk werkt tijdens de triathlons. Bij mij op de PS2 had ik tijdens de triatlon géén oneindige sprint terwijl ik Burglary al gehaald had: ik ging er op dat moment wél van uit dat ik het had en ging dus constant in sprint-mode, ik kon inderdaad vrij lang sprinten maar niet volledig tot aan de finish. Het zwemmen wel maar tijdens het fietsen merkte ik dat de sprint het niet meer deed. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2007 Zodra je de Burglary missie hebt voltooid ($10.000 of meer) krijg je inderdaad oneindige sprintcapaciteiten, dat is heel leuk maar werkt helaas niet tijdens de triatlons (Beat The Cock) Hoe zeker ben je hiervan. Ik weet namelijk zeker dat op de PC versie het oneindig sprinten wel degelijk werkt tijdens de triathlons. Inderdaad, bij mij werkt dit ook. Maar als ik sprint zwem de hele tijd zwemmen die andere sneller, ik word laatst door alleen te sprint zwemmen (ik sprint wel degelijk omdat als ik spatie loslaat ik trager ga). Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 Je zei ook dat je 30% cycling skill nodig hebt maar om aan die race mee te kunnen doen heb je minimaal 50% nodig. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 22 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2007 Je zei ook dat je 30% cycling skill nodig hebt maar om aan die race mee te kunnen doen heb je minimaal 50% nodig. Ja, maar dat zeggen ze normaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.