Jump to content

Headset

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wou gister op teamspeak gaan, ik stop de headset er in, maar niemand hoort mij op teamspeak, en ik hoor niemand,

Nu heb ik in kunnen stellen dat ik wel gehoord word maar niks hoor.

Het probleem is hij werkt niet via het front paneel maar wel via het rear paneel.

Wie kan mij helpen?

Geplaatst:

Is je rear-panel een onboard-geluidskaart, of een apparte? Ik denk dat het probleem is dat hij op je verkeerde kaart staat ingesteld. Ga, naar start-->configuratie scherm-->geluiden & audioapparaten, ga dan naar het tabblad Audio, daar kan je je geluidskaart selecteren.

Meestal heet je onboard geluidskaart Realtek Audio (weet ik niet helemaal zeker) maar zal je dan nog 2 andere guildskaarten hebben, dus 1tje voor je front panel, en 1 optionele als je een aparte geluidskaart hebt. Dus zal hij waarschijnlijk nu op de Realtek Audio staan, dan moet je hem op een andere zetten.

Geplaatst:

Heel vreemd, maar ik zou je probleem toch echt zoeken bij je headset/teamspeak instellingen

Er is maar 1 geluidskaart in je pc, de frontpanel aansluiting zit aan je on-board geluidskaart (dus, BB, er is maar 1 geluidskaart)

Misschien is de kabel van de headset wel verrot ofzo. Probeer eens met een andere headset/microfoon enzovoort.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...