gammie_ Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Beste Leden, Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met mijn pc. Als ik hem aanzet verloopt alles prima, maar zodra hij klaar is met opstarten (en dus gewoon het bureau-blad zie) Begint hij met afsluiten het beeld wordt dan even zwart en hij herstart. Daarna gaat het meestal gewoon goed en is er niks aan de hand maar sinds vandaag herstart hij zich soms 2 keer achtermekaar. Waar zou dit aan kunnen liggen? Nou gebruik ik mijn pc intensief en heb ik hem in 2003/2004 gekocht tweedehands dus hij was toen al een paar jaartjes waarschijnlijk uit het jaar 2002. Ik heb wel een half jaartje terug een nieuwe hardeschijf erin moeten laten zetten, omdat die het begeven had. Dus daar zou het in iedergeval niet aan kunnen liggen. Gr Gl Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Beste Leden,Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met mijn pc. Als ik hem aanzet verloopt alles prima, maar zodra hij klaar is met opstarten (en dus gewoon het bureau-blad zie) Begint hij met afsluiten het beeld wordt dan even zwart en hij herstart. Daarna gaat het meestal gewoon goed en is er niks aan de hand maar sinds vandaag herstart hij zich soms 2 keer achtermekaar. Waar zou dit aan kunnen liggen? Nou gebruik ik mijn pc intensief en heb ik hem in 2003/2004 gekocht tweedehands dus hij was toen al een paar jaartjes waarschijnlijk uit het jaar 2002. Ik heb wel een half jaartje terug een nieuwe hardeschijf erin moeten laten zetten, omdat die het begeven had. Dus daar zou het in iedergeval niet aan kunnen liggen. Gr Gl Start / Programma's / Bureau-accessoires, Systeemwerkset / Systeem herstel. Klik Instellingen van systeem herstel / Geavanceerd. Dan bij " Opstart- en herstelinstellingen" " Instellingen" . Vinkje weghalen bij " De computer automatisch opnieuw starten". Zodra nu dezelfde fout zich voordoet, wordt de pc niet herstart. Waarschijnlijk krijg je een foutmelding. Met de volledige foutmelding kunnen we hier soms iets doen Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Start / Programma's / Bureau-accessoires, Systeemwerkset / Systeem herstel.Klik Instellingen van systeem herstel / Geavanceerd. Dan bij " Opstart- en herstelinstellingen" " Instellingen" . Vinkje weghalen bij " De computer automatisch opnieuw starten". Zodra nu dezelfde fout zich voordoet, wordt de pc niet herstart. Waarschijnlijk krijg je een foutmelding. Met de volledige foutmelding kunnen we hier soms iets doen Bedankt Steel Dogg Door het vinkje weg te halen bij ''De computer automatisch opnieuw starten'', is het opgelost. Raar dat het aangevinkt was, ik heb er nooit aangezeten... En een foutmelding heb ik nooit gehad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.