Dastard Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 ik zat dat te bekijken op youtube bij die gasten met de bodybags in the desert en 1 van die 2 gasten zei: "Mickey is capped,so we get a new guy" mickey is tog het hoofdpersonage van gta advance? http://www.youtube.com/watch?v=DrF9hkatNmg...ted&search= luister goed bij 04:56 sorry if old dan mag er een op. Reageren
Bling Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Nee, het hoofdpersonage van GTA Advance heet 'Mike', en dus geen 'Mickey'. Daarnaast moet je niet alles serieus nemen wat in The Introduction gezegd wordt. De twee Sindacco's hebben gewoon een drukke, zakelijke conversatie over van alles en nog wat, waarbij inderdaad enkele namen vallen. De meeste namen zijn gewoon willekeurig gekozen en hebben dus niet een speciale betekenis binnen de rest van het spel, het vult enkel het verhaal wat aan. De namen als Mickey en Bobby, die te horen zijn in The Introduction, hebben dus verder geen speciale betekenis. Bovendien speelt GTA Advance zich af in het jaar 2000, wat het nogal moeilijk maakt om een dooie 'Mickey' hierin als hoofdpersonage terug te zien, aangezien GTA San Andreas zich in het jaar 1992 afspeelt. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Mooi gedaan, maar kan ieamnd het plot vertellen, ik sanp namelijk niet zoveel van engels als er geen ondertitteling is. PS: om het begin, is dat zero? Bewerkt: 11 april 2007 door michaelfivez Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Mooi gedaan, maar kan ieamnd het plot vertellen, ik sanp namelijk niet zoveel van engels als er geen ondertitteling is.PS: om het begin, is dat zero? Nee dat is ken Rosenberg. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Mooi gedaan, maar kan ieamnd het plot vertellen, ik sanp namelijk niet zoveel van engels als er geen ondertitteling is.PS: om het begin, is dat zero? Nee dat is ken Rosenberg. WAt is zijn rol ook alweer in sa? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Mooi gedaan, maar kan ieamnd het plot vertellen, ik sanp namelijk niet zoveel van engels als er geen ondertitteling is.PS: om het begin, is dat zero? Nee dat is ken Rosenberg. WAt is zijn rol ook alweer in sa? Voor dit soort vragen is WikiGTA een goede uitkomst, voortaan eerst daar even op kijken . Je kan hem hier vinden en dan natuurlijk bij "Ken Rosenberg in GTA San Andreas" kijken. Daar vind je wat er over hem bekend is in SA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.