Jump to content

Shining Showdown

Recommended Posts

Geplaatst:

Met behulp van enkele tutorials heb ik het volgende uit Photoshop gekregen. Het is niet veel soeps, naar mijn mening, maar het lijkt tenminste nog ergens op. :) Als jullie vooral tips willen geven, want ik heb liever een groot aantal goeie tips dan dat ik een paar cijfers krijg, waar ik uiteindelijk niks mee kan. Alvast bedankt! _O_

34gvmmp.jpg

Mislukt. ^^

4g52m1j.jpg

Op wat puntjes na, een redelijk sig...

2uhwpoi.jpg

Redelijke effecten, de rechterkant is goed gelukt, de linkerkant niet...

4gou7eq.jpg

Erg mooi, maar wie ben ik? :cab:

2v2xh1j.jpg

Erg simpel... Maar toch best mooi.

4furt00.jpg

Een experiment met een tut aan mij zij. Erg standaard, maar toch redelijk gelukt.

Owja, ik heb mijn persoonlijke mening er nog even onder gezet, laat je er niet door afleiden. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

1:

Ik vind deze nog vrij goed gelukt, de effecten op de achtergrond zijn mooi, en de tekst is mooi. Alleen de render kost je iets meer inblenden.

Een goede manier om een render in te blenden is:

- Je dupliceert de render van de layer.

- Op die duplicated layer doe je filter -> blur -> motionblur (de settings maken niet uit, maar je kunt bv: hoek: 70 en afstand 35 nemen).

- Dan neem je de originele render layer, je sleept hem boven die duplicated render en je zet de opacity op 80%.

Nu zou hij normaal wat beter moeten ingeblend zijn. Maar het is toch geen slechte sig, dus een 8/10. ;)

2:

Ik ben persoonlijk niet echt een fan van filters, maar deze zien er nog vrij goed uit. De tekst vind ik niet echt geslaagd, neem misschien een ander font en zet er wat effecten op. Over de render, het zelfde als hier boven. ;)

7/10

3:

De effecten hierop vind ik niet echt mooi. De linkerkant lijkt er zomaar opgeplakt, en de tekst vind ik ook niet alles.

Ik vind het één van de zwakkere sigs. 5.5/10

4:

Dit is een hele mooie, de effecten zijn mooi gedaan, de tekst is ook heel netjes. Misschien één ding dat je nog kunt toevoegen, dat is een mooi randje. Maar voor de rest zeer mooi. :tu: 9/10

5:

Een simpele maar mooie photmanip, 8/10. ;)

6:

Een heel goede signature, render is hier goed ingeblend en de achtergrond effecten zijn ook heel mooi.

Je kon misschien nog een duidelijker randje plaatsen, dat staat altijd goed op een pixelstretch.

Maar het is zeker een zeer geslaagde sig. 8.5/10

Ik zou zeggen, blijf zeker tutorials lezen en je gaat er alleen maar beter op worden. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst: (bewerkt)

Leuke siggie's Sam, je begint steeds beter te worden. Ik heb nog wel een paar punten voor je. Probeer je render wat meer in te blenden, zodat hij wat meer in de signature staat in plaats van er op. Hier zijn erg veel tutorials over. Ik vind het kleurgebruik over het algemeen vrij goed, behalve in de derde sig. Het idee komt er wel goed naar voren, en als de kleuren wat beter zijn is het een prachtige signature. Bij de eerste sig is de tekst onleesbaar, doe er een effectje bij om het wat duidelijk te maken. Voor de rest vind ik deze signature ook goed. Ga zo door meid!

Alle signatures ongeveer 70%

@hieronder: Zo is het veel beter, bij sig #1 :sigaar:

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:
1: Ik vind deze nog vrij goed gelukt, de effecten op de achtergrond zijn mooi, en de tekst is mooi. Alleen de render kost je iets meer inblenden.

Een goede manier om een render in te blenden is:

- Je dupliceert de render van de layer.

- Op die duplicated layer doe je filter -> blur -> motionblur (de settings maken niet uit, maar je kunt bv: hoek: 70 en afstand 35 nemen).

- Dan neem je de originele render layer, je sleept hem boven die duplicated render en je zet de opacity op 80%.

Nu zou hij normaal wat beter moeten ingeblend zijn. Maar het is toch geen slechte sig, dus een 8/10. ;)

Bedankt voor je commentaar. Ik heb je tips even opgevolgd, alleen zit er wel gelijk de tip van M4X bij, let daar maar gewoon niet op. ;)

2q2qu5x.jpg

2:

Ik ben persoonlijk niet echt een fan van filters, maar deze zien er nog vrij goed uit. De tekst vind ik niet echt geslaagd, neem misschien een ander font en zet er wat effecten op. Over de render, het zelfde als hier boven. ;)

Nogmaals bedankt voor je commentaar, waarbij ik wederom je tips heb opgevolgd. Alleen had ik geen flauw idee wat voor effecten ik dan zou moeten toevoegen aan mijn tekst... Ik heb wat geklooid met 'Bevel and Emboss' en 'Satin', maar wat ik er percies mee heb gedaan weet ik niet... Zou je hier ook wat tips voor willen geven? :)

antioniotut2copysx1.png

3: De effecten hierop vind ik niet echt mooi. De linkerkant lijkt er zomaar opgeplakt, en de tekst vind ik ook niet alles.

Ik vind het één van de zwakkere sigs. 5.5/10

Tja, persoonlijk is dit een van mijn favorieten, omdat ik de effecten erg gaaf vind. Maar dat jij het niet mooi vind begrijp ik, natuurlijk. Met die effecten ben ik zelf nog wat gaan klooien, wat erg mislukt is... :(

4: Dit is een hele mooie, de effecten zijn mooi gedaan, de tekst is ook heel netjes. Misschien één ding dat je nog kunt toevoegen, dat is een mooi randje. Maar voor de rest zeer mooi. :tu: 9/10
Ik vind het ook een hele mooie, dat randje heb ik even voor je toegevoegd;

4bsalah.jpg

5: Een simpele maar mooie photmanip, 8/10. ;)

Bedankt. :)

6: Een heel goede signature, render is hier goed ingeblend en de achtergrond effecten zijn ook heel mooi.

Je kon misschien nog een duidelijker randje plaatsen, dat staat altijd goed op een pixelstretch.

Maar het is zeker een zeer geslaagde sig. 8.5/10

Deze heb ik al een langere tijd gelden gemaakt, ik vind een lichte border juist mooi, vooral op dit soort desings, die ik normaal een stuk minder mooi vind. Vandaar dat ik er niks meer mee gedaan heb; ik wil me niet op dit soort desings richten.

Ik zou zeggen, blijf zeker tutorials lezen en je gaat er alleen maar beter op worden. ;)

Ga ik zeker doen. :tu:

Leuke siggie's Sam, je begint steeds beter te worden. Ik heb nog wel een paar punten voor je. Probeer je render wat meer in te blenden, zodat hij wat meer in de signature staat in plaats van er op. Hier zijn erg veel tutorials over. Ik vind het kleurgebruik over het algemeen vrij goed, behalve in de derde sig. Het idee komt er wel goed naar voren, en als de kleuren wat beter zijn is het een prachtige signature. Bij de eerste sig is de tekst onleesbaar, doe er een effectje bij om het wat duidelijk te maken. Voor de rest vind ik deze signature ook goed. Ga zo door meid!

Alle signatures ongeveer 70%

Hartstikke bedankt voor je reactie. :) Ik heb de 1e sig even verbetert, zoals hierboven ook al te zien is;

2q2qu5x.jpg

En ik ga natuurlijk zeker zo door.. :roll:

Geplaatst:

Je sigs vallen goed mee SamShine ,als je zo bezig blijft word je heel goed

De laatste vind ik beter dat komt omdat die scanline heel goed gelukt is maar die vlindertjes vind ik niet gepast met bart die een geweer in zijn handen vasthoudt ,let volgende keer op dat je brushes neemt of iets anders dat past bij de render ,dan kriijg je beter commentaar en ziet de sig er veel mooier uit

8/10

Greetings .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...