Jump to content

Motors in GTA 3?


Siempie

Recommended Posts

Een motor vind ik toch wel het beste voertuig om mee te toeren en te stunten. En GTA3 is ook nog eens een geweldige stuntstad. Dus is er een mod ofzo om motors in GTA3 te krijgen? En waar kan ik die vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een motor vind ik toch wel het beste voertuig om mee te toeren en te stunten. En GTA3 is ook nog eens een geweldige stuntstad. Dus is er een mod ofzo om motors in GTA3 te krijgen? En waar kan ik die vinden?

Moters heb je in GTAIII niet standaard, helaas. Volgens mij, dit weet ik echter niet zeker, zijn er geen motors in GTAIII vanwege de beperkte handling van voertuigen. Zo valt bij GTAIII de Dodo bijvoorbeeld ook gewoon onder auto's. Deze is bij GTA Vice City uitgebreid naar verschillende categorieën. Als je graag met een motor wilt stunten in Liberty City is de enige manier volgens mij om de mod te installeren die GTA Vice City in Liberty City veranderd. Vanzelfsprekend heb je wel GTA Vice City daarvoor nodig. De officiële site van de LC mod is hier te vinden, de downloads kun je alhier vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een motor vind ik toch wel het beste voertuig om mee te toeren en te stunten. En GTA3 is ook nog eens een geweldige stuntstad. Dus is er een mod ofzo om motors in GTA3 te krijgen? En waar kan ik die vinden?

Moters heb je in GTAIII niet standaard, helaas. Volgens mij, dit weet ik echter niet zeker, zijn er geen motors in GTAIII vanwege de beperkte handling van voertuigen. Zo valt bij GTAIII de Dodo bijvoorbeeld ook gewoon onder auto's. Deze is bij GTA Vice City uitgebreid naar verschillende categorieën. Als je graag met een motor wilt stunten in Liberty City is de enige manier volgens mij om de mod te installeren die GTA Vice City in Liberty City veranderd. Vanzelfsprekend heb je wel GTA Vice City daarvoor nodig. De officiële site van de LC mod is hier te vinden, de downloads kun je alhier vinden!

Ontzettedn bedankt. Ik kreeg een Unhandled Exception bij GTA3 en de patch werkte niet dus moet ik daar toch verder naar kijken :puh:

Ik zal deze mod dan installeren, bedankt :puh:

Edit: Nu krijg ik hier ook een Unhandled Exception. De main.scm wordt niet vervangen ofzo?

Bewerkt: door Siempie
Link to comment
Delen op andere websites

Een motor vind ik toch wel het beste voertuig om mee te toeren en te stunten. En GTA3 is ook nog eens een geweldige stuntstad. Dus is er een mod ofzo om motors in GTA3 te krijgen? En waar kan ik die vinden?

Moters heb je in GTAIII niet standaard, helaas. Volgens mij, dit weet ik echter niet zeker, zijn er geen motors in GTAIII vanwege de beperkte handling van voertuigen. Zo valt bij GTAIII de Dodo bijvoorbeeld ook gewoon onder auto's. Deze is bij GTA Vice City uitgebreid naar verschillende categorieën. Als je graag met een motor wilt stunten in Liberty City is de enige manier volgens mij om de mod te installeren die GTA Vice City in Liberty City veranderd. Vanzelfsprekend heb je wel GTA Vice City daarvoor nodig. De officiële site van de LC mod is hier te vinden, de downloads kun je alhier vinden!

Ontzettedn bedankt. Ik kreeg een Unhandled Exception bij GTA3 en de patch werkte niet dus moet ik daar toch verder naar kijken :puh:

Ik zal deze mod dan installeren, bedankt :puh:

Edit: Nu krijg ik hier ook een Unhandled Exception. De main.scm wordt niet vervangen ofzo?

Je moet een ''New Game'' starten...

Link to comment
Delen op andere websites

Een mod om motors te krijgen in GTA III is ook erg moeilijk omdat er dan nieuwe animaties voor het motorrijden e.d. gemaakt moeten worden. Het is vast wel mogenlijk maar heel erg moeilijk!

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Een mod om motors te krijgen in GTA III is ook erg moeilijk omdat er dan nieuwe animaties voor het motorrijden e.d. gemaakt moeten worden. Het is vast wel mogenlijk maar heel erg moeilijk!

Gratz,

Boris H.

Idd, en zoals Bassiej al zei, de handling is erg beperjkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet ik dan downloaden om dat de installeren? Ik zie allemaal beta files? Welke is de nieuwste? :?

Laat maar, ik ben hem nu al aan het downloaden.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in het bezit bent van een PS2 of PSP kan je natuurlijk ook altijd nog GTA LCS kopen. Dan heb je ook de stad van GTA III maar dan met motors. Het GTA III sfeertje mist alleen wel :( . Maar het heeft weer een eigen apart sfeertje.

Gratz,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik weet een mod met motoren, 2 (pjc-600 en nogeen). het is de vice city mod en je kan hem downloaden op gta-mods.de daarmee verander je je gta3 naar een uiterlijk van vc

Dude, ik vroeg naar motors in GTA 3 omdat je zo lekker kan stunten in LC, dus als ik GTA 3 (die ik niet heb) naar VC verander, kan ik niet meer in LC stunten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

op ps2 en daar kunnen geen mods op geinstaleerd worden :duh:

Dat klopt niet helemaal. Het kan wel, maar je hebt een beperkt aantal mods en je PS2 moet ervoor omgebouwd zijn, wat illegaal is. ;) Maar het kan wel ;)

P.S. Overigens denk ik niet dat er voor GTAIII PS2 mods zitten, aangezien het spel nogal oud is en de technieken toen beperkt was. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...