Hanneswasco Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Hey, Ik zou graag screens maken van mijn werk in GTA Vice City Stories. Maar op de PC kan je gewoon op 'Prt Sc Sys Rq' drukken, maar hoe doe je dit bij een PSP? Alvast bedankt, hanneswasco Reageren
sevaboy Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Dat kun je met devhook,maar daarover mag ik geen informatie geven. Omdat het illegaal is. Edit: op zicht is devhook niet illegaal maar je kunt daar wel illegale dingen mee doen. Bewerkt: 11 april 2007 door sevaboy Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 En gaat het dan niet op een andere legale manier? Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 En gaat het dan niet op een andere legale manier? Ik begrijp je standpunt, ik zit namelijk ook met dezelfde vraag. Tot nu toe maak ik screenshots met een digitale fotocamera (zie foto). Natuurlijk is de kwaliteit veel minder. Behalve devhook weet ik geen andere manier om screenshots te nemen. Dan maar wachten op Sony dat ze die functie erin zetten Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Als de camera uit komt kun je het mischien doen. Maar komt maar binnen 14 dagen 16 mei. Reageren
Tunix Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 (bewerkt) Er is al meer info over een cam op de PSP waar je dus ook foto's mee kan maken. Kijk maar in het Grote PSP Topic. Bewerkt: 3 mei 2007 door Tunix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.