Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) New Jersey is een staat. En die zal nu ook in GTA IV zitten (zeggen ze) Met andere woorden dat het niet alleen New York is. New Jersey is een staat een grenst aan de staat New York. Wat zal hier dan te doen zijn in New Jersey ? Zal het net zoiets zijn als de Dessert in SanAndreas ? Bewerkt: 11 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik wist wel dat R* niet alleen NewYork erin zou laten zitten het zal niet alleen dan New Jersey zijn ook wel paar andere denk ik wat best gaaf zou zijn maar R* weet wel wat ie erin moet zetten om een leuke spel te maken. Reageren
Joriz Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Er zit maar een klein gedeelte van New Jersey waarschijnlijk in het spel. Dus waarschijnlijk alleen Jersey City wat direct aan Manhatten is vast gegroeit. Reageren
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 4 van de 5 stadsdelen van New York zitten in het spel, en New Jersey is daar één van. Dus het blijft wel alleen New York.. Reageren
Mister.X Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Gelukkig.... Ik dacht echt dat alleen heel klein stadje werd!! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) 4 van de 5 stadsdelen van New York zitten in het spel, en New Jersey is daar één van. Dus het blijft wel alleen New York.. Ja maar New Jersey is geen stad .. maar een staat ! De hoofdstad van New Jersey is Trenton. Info over Trenton ! Info over New Jersey ! Bewerkt: 11 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
CJ_ Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik las gister op een amerikaanse site dat het niet aleen in NY zal afspelen maar ook in een stad gebaseert op washington, ben die link helaas kwijt Reageren
wtc Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Men zegt overal dat er maar één stad is... Maar hoe kan dat nu? er zijn toch meerdere bruggen? dus moet er al meer dan 1 "eiland" zijn... Ik denk persoonlijk dat er 3 zijn... 1) Manhattan (maar dan met de GTA IV naam) 2) Brooklynn, Bronx, Queens en Conney Island (maar dan met de GTA IV naam) 3) New Jersey (maar dan met de GTA IV naam) Btw, herrinert zich iemand nog wat er in de trailer op dat bord stond?? ... To Vice City.. $300 waarom wordt daar in de game informer niks over gezegd? omdat ze zelf niet alles gezien hebben! GTA IV wordt mss nog groter dan dat die nu beschreven wordt! Bewerkt: 11 april 2007 door wtc Reageren
Gta-killer Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 ah fijn komt er hoopelijk wat platteland in met wat kleine dorpen Reageren
Rivel Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik dacht dat er geen desert en ook geen grote open vlaktes inkwamen! Best wel jammer! Kan je nooit ontsnappen uit het drukke stadsleven Rivel Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 4 van de 5 stadsdelen van New York zitten in het spel, en New Jersey is daar één van. Dus het blijft wel alleen New York.. Ja maar New Jersey is geen stad .. maar een staat ! De hoofdstad van New Jersey is Trenton. Info over Trenton ! Info over New Jersey ! Heel leuk allemaal maar zoals er ook een staat New York is.. bestaat er ook de staat New Jersey. Als je had opgelet kon je zien dat er word gemeld dat er maar 1 stad in zit en dat zal dus Jersey City zijn. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik denk dat het Newark is. Dit is een stad die bijna meteen aan New York City grenst. En Newark ligt in de staat New Jersey !! Reageren
wtc Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik denk dat het Newark is.Dit is een stad die bijna meteen aan New York City grenst. En Newark ligt in de staat New Jersey !! Dacht ik ook al aan... Dat zal het waarschijnlijk ook zijn... Reageren
Gta Smurf Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 'k hoop wel dat het niet alleen New York is. New Yersey Lijkt me wel vet (is teminste een stuk groter). Reageren
Squidward Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik denk dat er wel dingen bijkomen zoals New Jersey en andere randgemeenten, GTA IV wordt dan waarschijnlijk wel kleiner danm SA, maar dat betekent niet dat het ook klein gaat worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.