Jump to content

New Jersey !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • IV trailer

    4

  • wtc

    4

Op google earth heb ik ook gezien dat er in manhattan een groot voetbalstadion is.

Zou R* dat er hebben in gestoken ?

Ik hoop het.Lekker voetballen. :eten:

Yankee stadion... Maar dat is toch niet Manhattan? Maar Bronx / Brooklynn

Link to comment
Delen op andere websites

heeft dan NIEMAND de GameInformer gelezen????? *zucht*

een KLEIN DEEL van New Jersey is erin verwerkt, en voorderest 4 vd 5 "Boroughs" van NYC (stadsdelen)

geen desert of wat dan ook (jongens, kom op! HET IS NEW YORK!)

dit verklaart ook meteen waar de grote bruggen in de trailer naartoe leiden.

en jullie hangen veeel te veel aan dat "Visit Vice City $300". dit is gewoon een easter egg, net als dat er in Vice City reclameborden van Liberty City werden gemaakt.

jammer dat ik hier de scans niet mag posten, want dan hadden jullie tenminste ook wat grondiger onderzoek kunnen doen.

eej mods, wat nou als ik een link geef naar de scans? geen probleem tog, gewoon een link???

>>> Door Dutchy3010: Linken naar illegale zaken is minstens zo erg, wel een probleem dus. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

heeft dan NIEMAND de GameInformer gelezen????? *zucht*

een KLEIN DEEL van New Jersey is erin verwerkt, en voorderest 4 vd 5 "Boroughs" van NYC (stadsdelen)

geen desert of wat dan ook (jongens, kom op! HET IS NEW YORK!)

dit verklaart ook meteen waar de grote bruggen in de trailer naartoe leiden.

en jullie hangen veeel te veel aan dat "Visit Vice City $300". dit is gewoon een easter egg, net als dat er in Vice City reclameborden van Liberty City werden gemaakt.

jammer dat ik hier de scans niet mag posten, want dan hadden jullie tenminste ook wat grondiger onderzoek kunnen doen.

eej mods, wat nou als ik een link geef naar de scans? geen probleem tog, gewoon een link???

>>> Door Dutchy3010: Linken naar illegale zaken is minstens zo erg, wel een probleem dus. ;)<<<

Brooklynn Brigde loopt naar Brooklynn... niet naar New Jersey ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heeft dan NIEMAND de GameInformer gelezen????? *zucht*

een KLEIN DEEL van New Jersey is erin verwerkt, en voorderest 4 vd 5 "Boroughs" van NYC (stadsdelen)

geen desert of wat dan ook (jongens, kom op! HET IS NEW YORK!)

dit verklaart ook meteen waar de grote bruggen in de trailer naartoe leiden.

en jullie hangen veeel te veel aan dat "Visit Vice City $300". dit is gewoon een easter egg, net als dat er in Vice City reclameborden van Liberty City werden gemaakt.

jammer dat ik hier de scans niet mag posten, want dan hadden jullie tenminste ook wat grondiger onderzoek kunnen doen.

eej mods, wat nou als ik een link geef naar de scans? geen probleem tog, gewoon een link???

>>> Door Dutchy3010: Linken naar illegale zaken is minstens zo erg, wel een probleem dus. ;)<<<

Brooklynn Brigde loopt naar Brooklynn... niet naar New Jersey ;)

Ja zo is het Wtc ;)

@Certified Gangsta : Hoeso Visit Vice City :duh: denk je dat ik daar niet aan gedacht heb ofzo :duh:

Ik weet ook wel dat dat niet kon !

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Als het kleiner word dan s, denk ik dat het alleen New-Yor is, maar dan heel groot: In sa was ongeveer 15% stad (of zelfs minder). Dus als GTA kleiner word kunnen ze bijvoorbeeld nog altijd een stad maken die 3-5 keer zo groot is als alle steden in sa samen (heel groot dus). Ik denk dat het gewoon 1 stad is :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik denk dat de map ongeveer zoiets word: begin in new yersey daar is tenslotte het taxidepot van roman lijkt me dat je daar aankomt dan als je verder komt kan je naar new york en ney york is dan ook weer opgedeelt in fases die je vrijspeelt

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de map ongeveer zoiets word: begin in new yersey daar is tenslotte het taxidepot van roman lijkt me dat je daar aankomt dan als je verder komt kan je naar new york en ney york is dan ook weer opgedeelt in fases die je vrijspeelt

nogal oud topic dit :puh:

en het is nog helemaal niet zeker waar romans taxi depot zit. er werd meer over broker gepraat waar waarschijnlijk die depot van roman zit.

En niet heel new jersey zit in het spel maar een deel ervan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk gewoon dat het alleen in New york zich afspeelt..

want het wordt kleiner dan Sa .. :clown:

hmm aangezien je ook die post hebt gemaakt over de zogenaamde tweede trailer snap ik dat je dit niet weet..maar de plaatsen die in gta iv zullen zitten zijn al bekend..met 4 van de 5 brooughs (delen) van ny erin en een deel van new jersey.. dusss

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...