profile Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Op google earth heb ik ook gezien dat er in manhattan een groot voetbalstadion is. Zou R* dat er hebben in gestoken ? Ik hoop het.Lekker voetballen. Reageren
wtc Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Op google earth heb ik ook gezien dat er in manhattan een groot voetbalstadion is.Zou R* dat er hebben in gestoken ? Ik hoop het.Lekker voetballen. Yankee stadion... Maar dat is toch niet Manhattan? Maar Bronx / Brooklynn Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Zou het Newark/Jersey City kunnen zijn ? Wat denken jullie ? Bewerkt: 11 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Gino99 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Jij zij dat Newark in New Jersy erin zou komrn,maar dan kunnen ze ook verder nhaar het noorden uitbrijden:De staat Connecticut,enzo.Maar denk van niet,maar ht zou vet zijn! Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 heeft dan NIEMAND de GameInformer gelezen????? *zucht* een KLEIN DEEL van New Jersey is erin verwerkt, en voorderest 4 vd 5 "Boroughs" van NYC (stadsdelen) geen desert of wat dan ook (jongens, kom op! HET IS NEW YORK!) dit verklaart ook meteen waar de grote bruggen in de trailer naartoe leiden. en jullie hangen veeel te veel aan dat "Visit Vice City $300". dit is gewoon een easter egg, net als dat er in Vice City reclameborden van Liberty City werden gemaakt. jammer dat ik hier de scans niet mag posten, want dan hadden jullie tenminste ook wat grondiger onderzoek kunnen doen. eej mods, wat nou als ik een link geef naar de scans? geen probleem tog, gewoon een link??? >>> Door Dutchy3010: Linken naar illegale zaken is minstens zo erg, wel een probleem dus. <<< Reageren
wtc Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 heeft dan NIEMAND de GameInformer gelezen????? *zucht*een KLEIN DEEL van New Jersey is erin verwerkt, en voorderest 4 vd 5 "Boroughs" van NYC (stadsdelen) geen desert of wat dan ook (jongens, kom op! HET IS NEW YORK!) dit verklaart ook meteen waar de grote bruggen in de trailer naartoe leiden. en jullie hangen veeel te veel aan dat "Visit Vice City $300". dit is gewoon een easter egg, net als dat er in Vice City reclameborden van Liberty City werden gemaakt. jammer dat ik hier de scans niet mag posten, want dan hadden jullie tenminste ook wat grondiger onderzoek kunnen doen. eej mods, wat nou als ik een link geef naar de scans? geen probleem tog, gewoon een link??? >>> Door Dutchy3010: Linken naar illegale zaken is minstens zo erg, wel een probleem dus. <<< Brooklynn Brigde loopt naar Brooklynn... niet naar New Jersey Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) heeft dan NIEMAND de GameInformer gelezen????? *zucht*een KLEIN DEEL van New Jersey is erin verwerkt, en voorderest 4 vd 5 "Boroughs" van NYC (stadsdelen) geen desert of wat dan ook (jongens, kom op! HET IS NEW YORK!) dit verklaart ook meteen waar de grote bruggen in de trailer naartoe leiden. en jullie hangen veeel te veel aan dat "Visit Vice City $300". dit is gewoon een easter egg, net als dat er in Vice City reclameborden van Liberty City werden gemaakt. jammer dat ik hier de scans niet mag posten, want dan hadden jullie tenminste ook wat grondiger onderzoek kunnen doen. eej mods, wat nou als ik een link geef naar de scans? geen probleem tog, gewoon een link??? >>> Door Dutchy3010: Linken naar illegale zaken is minstens zo erg, wel een probleem dus. <<< Brooklynn Brigde loopt naar Brooklynn... niet naar New Jersey Ja zo is het Wtc @Certified Gangsta : Hoeso Visit Vice City denk je dat ik daar niet aan gedacht heb ofzo Ik weet ook wel dat dat niet kon ! Bewerkt: 11 april 2007 door Only GrandTheftAuto Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Is Carcer City uit Manhunt niet gebaseerd op New Jersey? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Als het kleiner word dan s, denk ik dat het alleen New-Yor is, maar dan heel groot: In sa was ongeveer 15% stad (of zelfs minder). Dus als GTA kleiner word kunnen ze bijvoorbeeld nog altijd een stad maken die 3-5 keer zo groot is als alle steden in sa samen (heel groot dus). Ik denk dat het gewoon 1 stad is Reageren
IV trailer Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 ik denk dat de map ongeveer zoiets word: begin in new yersey daar is tenslotte het taxidepot van roman lijkt me dat je daar aankomt dan als je verder komt kan je naar new york en ney york is dan ook weer opgedeelt in fases die je vrijspeelt Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 ik denk dat de map ongeveer zoiets word: begin in new yersey daar is tenslotte het taxidepot van roman lijkt me dat je daar aankomt dan als je verder komt kan je naar new york en ney york is dan ook weer opgedeelt in fases die je vrijspeelt nogal oud topic dit en het is nog helemaal niet zeker waar romans taxi depot zit. er werd meer over broker gepraat waar waarschijnlijk die depot van roman zit. En niet heel new jersey zit in het spel maar een deel ervan Reageren
gangstermaffia Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 ik denk gewoon dat het alleen in New york zich afspeelt.. want het wordt kleiner dan Sa .. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) ik denk gewoon dat het alleen in New york zich afspeelt..want het wordt kleiner dan Sa .. hmm aangezien je ook die post hebt gemaakt over de zogenaamde tweede trailer snap ik dat je dit niet weet..maar de plaatsen die in gta iv zullen zitten zijn al bekend..met 4 van de 5 brooughs (delen) van ny erin en een deel van new jersey.. dusss Bewerkt: 9 juni 2007 door b4rtsimps0n Reageren
mad_ce Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ja dit was al eerder bekend dat er een deel van New Jersey in GTA IV zou zitten. Btw, weet er iemand of de staat New Jersey meer "platteland" is of eerder "bebouwd"?? Reageren
mad_ce Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 (bewerkt) Ok ik heb het al gevonden... "In 2000 telde New Jersey 8.414.350 inwoners. Dit komt neer op 372 inwoners per km², waarmee het de dichtstbevolkte staat is. " Dit betekent dus dat we lekker gaan kunnen knallen Bron wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Jersey Bewerkt: 10 juni 2007 door mad_ce Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.