Jump to content

New Jersey !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Ok ik heb het al gevonden... "In 2000 telde New Jersey 8.414.350 inwoners. Dit komt neer op 372 inwoners per km², waarmee het de dichtstbevolkte staat is. "

Dit betekent dus dat we lekker gaan kunnen knallen :eten:

Bron wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Jersey

jaaa dat zou leuk zijn, maar kvraag me af of Rockstar daar rekening mee houdt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • IV trailer

    4

  • wtc

    4

Ok ik heb het al gevonden... "In 2000 telde New Jersey 8.414.350 inwoners. Dit komt neer op 372 inwoners per km², waarmee het de dichtstbevolkte staat is. "

Dit betekent dus dat we lekker gaan kunnen knallen :eten:

Bron wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Jersey

jaaa dat zou leuk zijn, maar kvraag me af of Rockstar daar rekening mee houdt...

ja da zou zalig zijn, iedereen afknallen, en zorgen dat het de minst bevolkte staat is :puh:

grtzz

Link to comment
Delen op andere websites

Btw, herrinert zich iemand nog wat er in de trailer op dat bord stond?? ... To Vice City.. $300 waarom wordt daar in de game informer niks over gezegd? omdat ze zelf niet alles gezien hebben! ;) GTA IV wordt mss nog groter dan dat die nu beschreven wordt!

Dat was gewoon reclame zoals in andere GTA's ook was!

Link to comment
Delen op andere websites

nu ik es naar de kaart kijk en het taxidepot in newyersey is waar je volgens mij ook begint aangezien roman daar is dan zie ik dat je dan gelijk ook bij het vliegveld bent.

waarom neem je aan dat roman en het taxidepot in alderney zitten dan?

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat ik dat gelezen had in zoon leuk gamers magazine. maar ik heb het even nagelezen en wat zie ik nou? er stond "aan het begin van de demonstratie bevindt Niko zich in een Taxi depot in Rockstar's versie van Brooklyn". ze hebben dacht ik de wel bekende pers demo gezien. ze zeggen trouwens veel meer dan in dat ene interview filmpje. anyway we weten nu wel dat het taxidepot in Brooklyn staat. of hoe rockstar het ook noemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivm de 500 dollar to Vice City... Ik denk dat dit maar publiciteit is... Het zou me sterk verwonderen zouden ze Vice City (Miami in het reel leven) weer in GTA IV. Zouden ze het wel doen, dan zou ik de laatste zijn die zou klaagen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

het is 300$ :puh:

maar ik denk dat dit gebeurt.

GTA IV = New York (Liberty City)

GTA V = Miami (Vice City)

GTA VI = San Andreas (California en Nevada)

Ik hoop dat dit gebeurt.

GTA IV = LC, VC, SA, DT (Detroit), SD (San Diego), ATL (Atlanta)

GTA V = São Paulo, Buenos Aires, Bogota, Lima & Rio

GTA VI = Amsterdam, London, Paris (Met een Infernus op de champ-elysee), München & Barcelona

Link to comment
Delen op andere websites

Ivm de 500 dollar to Vice City... Ik denk dat dit maar publiciteit is... Het zou me sterk verwonderen zouden ze Vice City (Miami in het reel leven) weer in GTA IV. Zouden ze het wel doen, dan zou ik de laatste zijn die zou klaagen :bier:

Oké die post slaat dus helemaal nergens op. Is al een beetje gezegd ofzo.

Nou ja, even mijn mening dumpen: ik denk niet dat het Newark gaat worden, maar eerder Jersey city, Union city of Hoboken. Deze plaatsen, die veel dichterbij New York zitten, liggen ook in de staat New Jersey. Ze sluiten veel beter aan op New York. Misschien wordt de totale map dan weer verdeeld in ongeveer drie stukken, zoals op deze afbeelding:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er zoiets komt als de dessert of het platteland

lekker crossen met een nrg-500( in sa)

of met een sandking in de dessert (in sa )

100 berichten

Bewerkt: door bavo lievens
Link to comment
Delen op andere websites

het is 300$ :puh:

maar ik denk dat dit gebeurt.

GTA IV = New York (Liberty City)

GTA V = Miami (Vice City)

GTA VI = San Andreas (California en Nevada)

Ik hoop dat dit gebeurt.

GTA IV = LC, VC, SA, DT (Detroit), SD (San Diego), ATL (Atlanta)

GTA V = São Paulo, Buenos Aires, Bogota, Lima & Rio

GTA VI = Amsterdam, London, Paris (Met een Infernus op de champ-elysee), München & Barcelona

Je steden vr GTA IV (wat je hoopt dus) lijken me wel leuk. Ik hoop ergens ook dat GTA zich eens zal afspelen in "La Havana". Ik ben al in Cuba geweest, en de sfeer was er echt goed. Dit zou ook een uitdaging zijn voor R* om zo'n heel typische cubaanse sfeer na te bootsen. Ik heb een heel goeie herrinering aan de "Havana" uit Driver 2. (welliswaar een beetje verouderd....)

Maar je setting van GTA VI lijkt me wel minder haalbaar... zeker voor de Amerikaanse game-markt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat er zoiets komt als de dessert of het platteland

lekker crossen met een nrg-500( in sa)

of met een sandking in de dessert (in sa )

100 berichten

jammer dan, het is al bevestigd dat er geen platteland of woestijn in gta iv zal zitten.. Ook wel logisch aangezien er niet echt een woestijn oid vlakbij ny ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...