Jump to content

New Jersey !


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    9

  • Only GrandTheftAuto

    6

  • IV trailer

    4

  • wtc

    4

het is 300$ :puh:

maar ik denk dat dit gebeurt.

GTA IV = New York (Liberty City)

GTA V = Miami (Vice City)

GTA VI = San Andreas (California en Nevada)

Ik hoop dat dit gebeurt.

GTA IV = LC, VC, SA, DT (Detroit), SD (San Diego), ATL (Atlanta)

GTA V = São Paulo, Buenos Aires, Bogota, Lima & Rio

GTA VI = Amsterdam, London, Paris (Met een Infernus op de champ-elysee), München & Barcelona

ik wil je wel even duidelijk maken dat elk nummer een nieuw era is anders zaten we nu in gta 10 ofzo

het onderste stukje wat je typte zou dan wel weer kunnen al ondekt dat jeje zelf tegenspreekt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere reeks begint in Liberty City, zowel GTA I, II, III en IV. Die London, Vicy City en San Andreas zijn add-ons. Dus GTA VI als die komt begint niet ineens in Amsterdam. :duh:

ze hoeven zich er toch niet aan te blijven houden.

En ik geloof dat in gta 1, liberty city, vice city en san andreas zaten.

in gta 2 zat geen van alle..er werd alleen naar verwezen als Anywhere city..

Dus de toekomst van gta staat nog lang niet vast.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Bart, ze gaan toch ook niet ineens Simpsons afleveringen buiten Springfield maken. Wel een paar uitstapjes, maar de basis blijft in Springfield. De basis van GTA ligt in Liberty City.

we gaan toch geen tekenfilm serie met een videospel vergelijken?

En gta 2 speelt in een totaal andere totaal fictieve stad..Waarom zou dat in de toekomst dan bijvoorbeeld niet kunnen?

En de basis van gta ligt niet alleen in liberty city, want zoals ik zei zaten alle plaatsen van de gta 3 reeks in gta 1.

Er kan nog van alles gebeuren, het is een videospel en rockstar heeft nog alle vrijheid om locaties te kiezen bij de volgende delen.

Nee bij de Simpsons zullen ze niet buiten Springfield afleveringen maken, omdat de simpsons niet verhuizen en de hele serie over de personages die in Springfield wonen gaat. En bij gta heb je steeds een andere hoofdpersonages en er keren zowat geen personages van vorige delen terug in gta iv, ook niet met van die onbelangrijke rollen als ze in sa enzo hadden. Hele domme vergelijking dus eigenlijk, gta met de simpsons.

Maar dit gaat nogal offtopic.

Op dit hele topic is eigenlijk al lang een soort antwoord gegeven, en dat is dus dat niet de hele staat new jersey erin zit, maar een deel ervan :puh: New York is trouwens ook een staat, maar ook een stad..straks gaan we nog topics krijgen over dat gta 4 eigenlijk een hele staat weer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt gelijk dit topic gaat hier helemaal niet over. New Jersey zal wel een grasveldje zijn aan de rand van de stad.

haha ja heel waarschijnlijk :puh:

'Part of New Jersey' kan je ook zo opvatten ja..maar dan zouden ze het niet een geheel eigen naam geven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wat ook wel interessant is..aangezien we nu veel over de grote praten :puh:

(Dit heb ik trouwens ook (en nog meer) in het feiten topic geplaatst)

Dat in play uk magazine stond dat de map van gta iv even groot is als san andreas, en misschien zelfs iets groter..

spreekt natuurlijk weer helemaal tegen wat in voorgaande bladen stond. zal morgen wel op zoeken hoe het precies werd geformuleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebbe,n ze niet gezegd dat er een "stukje" van NJ In IV Komt?

rockstar heeft gezegd part of new jersey, deel ervan dus. zoals al 100000 keer in dit topic is gezegd als je de posts een beetje had gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...