GTAFreak007 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Bestaat er ook een carspawner voor GTA VC want ik zou graag mijn gemodde auto's eens willen bezichtigen en niet gaan zoeken ( ) en die ultimate trainer ofsow heb ik al maar dat is maar een paar auto's en het liefst (als die bestaat) een zoals die van gta SA daar kun je tenminste alle auto's kiezen Mvg Gtafreak007 BTW: Sorry voor deze snelle 2de onderwerp :$ :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Bestaat er ook een carspawner voor GTA VC want ik zou graag mijn gemodde auto's eens willen bezichtigen en niet gaan zoeken ( ) en die ultimate trainer ofsow heb ik al maar dat is maar een paar auto's en het liefst (als die bestaat) een zoals die van gta SA daar kun je tenminste alle auto's kiezenMvg Gtafreak007 BTW: Sorry voor deze snelle 2de onderwerp :$ :$ Er is wel een carspawner in de zin van een trainer. Oftewel: een trainer met een garage editor. Een garage editor is bijna hetzelfde, maar dan wordt de auto in een garage naar keuze gezet in plaats van voor je neus. Ik heb hem even moeten zoeken, maar heb hem wel gevonden en wel hier. De installatie is kinderlijk eenvoudig. Kopieer alle bestanden naar je Vice City main map en klik dan de '.exe' van de trainer aan om de trainer te starten. Veel speelplezier! Ps: Je zegt dat je deze al hebt, maar dat je daar niet alle voertuigen kan kiezen. Ik heb net even voor je gekeken, maar bij deze kan dat gewoon wel, misschien had je de verkeerde versie. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Bestaat er ook een carspawner voor GTA VC want ik zou graag mijn gemodde auto's eens willen bezichtigen en niet gaan zoeken ( ) en die ultimate trainer ofsow heb ik al maar dat is maar een paar auto's en het liefst (als die bestaat) een zoals die van gta SA daar kun je tenminste alle auto's kiezenMvg Gtafreak007 BTW: Sorry voor deze snelle 2de onderwerp :$ :$ Er is wel een carspawner in de zin van een trainer. Oftewel: een trainer met een garage editor. Een garage editor is bijna hetzelfde, maar dan wordt de auto in een garage naar keuze gezet in plaats van voor je neus. Ik heb hem even moeten zoeken, maar heb hem wel gevonden en wel hier. De installatie is kinderlijk eenvoudig. Kopieer alle bestanden naar je Vice City main map en klik dan de '.exe' van de trainer aan om de trainer te starten. Veel speelplezier! Ps: Je zegt dat je deze al hebt, maar dat je daar niet alle voertuigen kan kiezen. Ik heb net even voor je gekeken, maar bij deze kan dat gewoon wel, misschien had je de verkeerde versie. Ik had inderdaad versie 1 bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.