Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

was dat nou voor een vraag <_<

zoek gewwon een tutorial

denk je dat ze dat gewoon in 4 zinnetjes kunnen uitleggen <_<

Geplaatst:
was dat nou voor een vraag <_<

zoek gewwon een tutorial

denk je dat ze dat gewoon in 4 zinnetjes kunnen uitleggen <_<

tut's zijn ook goed hoor

ik heb niet gezegt dat ik de niet hoefde

Geplaatst:

Edmania,

als je antwoord wilt op je vragen zul je ze toch echt op een fatsoenlijke manier moeten stellen, en ik neem aan dat je zelf al naar tutorials gezocht hebt voordat je hier om hulp vraagt....

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik heb een vraag over die zmodeler

kan ik min eigen auto's tekenen op die zmodeler of niet? :unsure:

alvast bedankt voor je antwoord :)

Geplaatst:

neen dat kan je niet , je moet ze maken je kan ze wel teken met lijnen

maar ook met een vlak en met lijnen voor een vlak moet je doen create -->surfaces --> flat ;)

Geplaatst:

huh ik wil graag een eigen auto tekening maken met zmodeler zou dat mogelijk?

zo ja hoe dan? :blink:

zo nee=> met welke programma dan wel? :)

Geplaatst:

ik snap je niet heel goed

je kan er een auto mee maken ja maar niet met de losse hand tekenen je moet dat op verschillende werkwijzen doen

als je even met de search zoekt (hebben ze me vandaag uitgelegd)

dan vind je wel een topic met een tutorial erin ;)

Geplaatst:

voor die zmodeler als nieuw blad maak en ik wil een eigen auto tekening maken op die zmodeler zou dat kunnen? :unsure:

Geplaatst:

ja die kan dat.

je moet alleen ff zoeken voor je z-modeler goed dorhebt ik zelf kan het nog niet .

wel al een paar dingen maar echt niet veel.

Geplaatst:

ik kan alleen wielen maken van buitenkant dus banden wel maar velgen kan ik niet :( hoe moet ik lange lijnen maken?? volgens me zie ik er geen om lange lijnen te maken erin :(

Geplaatst:

Lijnen ??

Je weet toch wel dat je in Zmodeler 3-D moet tekenen ?

Zoek een met google naar tutorials "GTA zmodeler car tutorial"

Geplaatst:

ik wil model tekenen maar staat op dat ik vierkant, buizen kun tekenen maar een rechthok staat niet in dus kan ik niet mooi lange lijnen tekenen wel blokken naast elkaar <_<

Geplaatst:
ik wil model tekenen maar staat op dat ik vierkant, buizen kun tekenen maar een rechthok staat niet in dus kan ik niet mooi lange lijnen tekenen wel blokken naast elkaar <_<

idd, hier snap ik ook niets van...

Geplaatst:

Als je nog niet heel erg bekend bent met Zmodeler, zou ik zeker niet gaan proberen, om zelf een hele nieuwe auto te maken. Hier komt namelijk ontzettend veel bij kijken. Niet alleen het tekenen, maar je moet ook allerlei dumy objecten aanmaken en alles moet de juiste naam hebben, en netjes in een hierachie geplaatst worden.

Om te beginnen, zou ik gaan proberen om een bestaande auto een beetje aan te passen, en deze dan terug te krijgen in het spel. Als dat eenmaal lukt, kun je verder kijken wat er allemaal met zmodeler mogelijk is. Pas als je een heleboel auto's hebt aangepast zou ik aan een compleet nieuwe auto beginnen.

Da's echt ontzettend ingewikkeld, en er zijn uberhaubt maar enkele mensen die dat kunnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...