Jump to content

Probleem met noobmode

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik met noobmode een vliegtuig pak en de wielen naar binnen haald dan maakt tie een screenshot

weet iemand hier iets tegen?

p.s De knoppen veranderen werkt niet!!

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn 2 manieren om de wielen in te trekken. 2 en +. niet de + van shift en = , maar de schift die bij je num lock zit aan de rechter kant.

Probeer dus eens de andere manier?

En hierbij komt ook nog dat n00bmode super bugged is.. bij de missie: drive by , sluit je spel af.. ( dit had ik )

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

N00bmode maakt gewoon bij ene bepaalde toetsencombinatie ene screen shot, in een voertuig en te voet is dit een andere combinatie. Knoppen veranderen helpt inderdaad niet (bij mij toch ook niet). Volgens mij is er geen manier om dit uit te zetten. Maar het geeft normaal geen last die screenschot ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Het is wel erg irritant!

Dan is eenenhalve seconde stilstand, en later heb ik n00bmode weggedonderd!

Nu heb ik er geen last.

Ik heb ook vaak geprobeerd de knoppen te veranderen maar het lukt niet.

Waarom wil je die n00bmode gebruiken? :puh:

Bewerkt: door hooligun
Geplaatst:

Ja dat weet ik nog goed...m'n hele gallery zat vol met honderden plaatjes...Maar ik heb er uiteindelijk maar een filmpje van gemaakt, waren ze toch nog ergens goed voor lol q;þ

Geplaatst:

Ik speel de noobmode omdat ik san andreas al 4 keer heb uitgespeeld en gewoon een beetje wil rondvliegen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...