Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoor op dit forum heel vaak gezegd worden dat mods op versie 2 niet werken...Maar...Ik heb al tientallen mods geprobeert en ze werken allemaal perfect??

En ik ben 97% zeker dat ik Versie 2 heb... 0_0

Geplaatst:

Zekerweten? Check rechtsonder je scherm, daar staat het namelijk...

Geplaatst:

Zoals Blue Yosho al zei heb ik hier nog

nooit, voor zover ik weet van gehoord dus kijk rechtsonder bij je GTA SA en als er niets staat heb je versie 1.0, 1.1

en anders staat er 2.0 .

Geplaatst:
Zoals Blue Yosho al zei heb ik hier nog

nooit, voor zover ik weet van gehoord dus kijk rechtsonder bij je GTA SA en als er niets staat heb je versie 1.0, 1.1

en anders staat er 2.0 .

O........................................................ :$ :$ :$ :duh:

O, dan heb ik toch versie 1... :$ Ja, zat ik er ff naast, sorry boyz. Maar toch bedankt :cya:

Maar eh ff offtopic:

><Betekent dat dat ik nu SA:MP kan spelen of juist niet???><...Ik wou het spelen maar lukte niet toen had ik een patch gedownload dat je versie lager gaat, maar dat lukte nou net weer niet bij No CD cracks...

Geplaatst:

Met versie 1.0 kan je alles. Met alle andere versies kan je niks meer spelen. Bovendien slaat dit topic nergens op, iedereen weet dat je standaard in de 1.1 en 2.0 versie geen mods kan installeren. Er is wel al een manier gevonden die het wel mogelijk maakt. Bovendien mogen we je niet verder helpen als je met een No-Crack CD werkt. Want illegala games zijn hier verboden op dit forum, en aangezien wij dat niet kunnen na checken mogen we je niet verder helpen. Bovendien moet je ook eerst beter leren kijken voor je een topic aan maakt. :)

Met vriendelijke groet,

Matiscus. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...