st0rm Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 kan iemand doen???dat vleigtuig gaat te snel:Pgeen cheats ebn mods en al die prut graag alvast bedanktGTASAsf2.b
BaasB Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) kan iemand doen???dat vleigtuig gaat te snel:Pgeen cheats ebn mods en al die prut graagalvast bedanktGTASAsf2.b Doe ik. EDIT: Ik heb de missie Stowaway voor je gehaald. Beloning: $20000, Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb ook even een Body Armor voor je gehaald. Niet gekocht, maar gewoon opgepakt op een van de vindplaatsen. Veel plezier en succes verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf2.b Bewerkt: 11 april 2007 door BaasB
st0rm Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 kan iemand doen???dat vleigtuig gaat te snel:Pgeen cheats ebn mods en al die prut graagalvast bedanktGTASAsf2.b Doe ik. het is wel versie 2
Recommended Posts