Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) weet iemand de ADMIRAL Ik kom hem veel tegen bij CJ's garage hoe ziet hij eruit Kijk hier eens. Bewerkt: 29 december 2004 door BrokenTable Reageren
Warrior Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 hoe ziet hij eruit Reageren
Warrior Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ooh dankje en weet je dan nog een buffalo te staan want altijd als ik denk dat ik hem hebt dan is het een sultan Reageren
Lennert Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) ooh dankje en weet je dan nog een buffalo te staan want altijd als ik denk dat ik hem hebt dan is het een sultan De buffalo staat bij de hide-out van catalina. Bewerkt: 2 december 2004 door Lennert Reageren
Lennert Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 (bewerkt) Weet iemand waar de mesa en de euros veel rijd of staat? sorry voor dubbelpost, mijn excuses. Bewerkt: 2 december 2004 door Lennert Reageren
Warrior Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2004 altijd als ik naar de hideout van catalina gaat staat ie er nie Reageren
Lennert Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 altijd als ik naar de hideout van catalina gaat staat ie er nie Die auto staat er in het donker ergens, bij mij staat hij er bijna altijd. Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Zoek nou eerst eens zelf!!! Als je maar denkt dat je hem niet kan vinden of nooit zal vinden post je al dat je hem niet kan vinden. Reageren
CJ-SA Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Weet iemand waar de mesa en de euros veel rijd of staat?sorry voor dubbelpost, mijn excuses. Mesa rijd veel bij Santa Maria beach in Los Santos En euros bij de piramide in Lv , daar staat hij soms , bij mij stond hij er op zaterdag en op donderdag en vrijdag niet , weetniet of het aan de dag licht ofzo maar dat je het maar ff weet hij staat er soms , meestal niet Reageren
Lennert Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Mesa rijd veel bij Santa Maria beach in Los SantosEn euros bij de piramide in Lv , daar staat hij soms , bij mij stond hij er op zaterdag en op donderdag en vrijdag niet , weetniet of het aan de dag licht ofzo maar dat je het maar ff weet hij staat er soms , meestal niet Ik heb de mesa gevonden maar ik vind de euros maar niet. Ik ben heel veel keer bij die piramide gaan kijken maar heb de euros niet gevonden. Weet iemand nog een andere plaats?(korter bij SF of in SF) Reageren
Warrior Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ik kom de euros heel veel tegen in LV maaar ik heb hem niet nodig Reageren
Lennert Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Ik heb de euros gevonden, ergens onder een dakje. Ik ben dus niet van plan om daar helemaal mee naar SF te rijden, is er ergens zo'n heli met een magneet?(of vind je deze alleen in een missie) Reageren
Warrior Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2004 die is alleen bij de missie geloof ik Reageren
Lennert Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 die is alleen bij de missie geloof ik Heb de euros ondertussen al naar SF gebracht. De enigste auto die ik nog moet is de journey(ofzo iets) ik weet hoe hij eruit ziet maar weet niet waar hij staat. Weet iemand waar deze auto staat? (staat op de mount chiliad maar als ik die daar af moet krijgen :blink: ) Reageren
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 die is alleen bij de missie geloof ik Heb de euros ondertussen al naar SF gebracht. De enigste auto die ik nog moet is de journey(ofzo iets) ik weet hoe hij eruit ziet maar weet niet waar hij staat. Weet iemand waar deze auto staat? (staat op de mount chiliad maar als ik die daar af moet krijgen :blink: ) hoe weet ik welke atuo ik mot jatte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.