(b)rambo Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Hoi ik ben met pasen aant modden geslaagd en ben bezig geweest met indiana jones mod in die stijl. beetje jungle achtige taverelen en het is de bedoeling dat je schatten zoekt. alles loopt op rolletjes en ik hoor graag jullie reacties hierop en zou graag uitvoerbare ideen horen. en mischien weet iemand een toffe naam voor deze indiana jones game. Het word een total conversion en als hij af is gooi ik hem online gratis ik strip gta vice city (makkelijkste om te modden voor deze TC)compleet en hou alleen mn eigen files over wat ik heb gebruikt. Ik gebruik alleen maar models uit origineel vc. www.indianajonesone.tk Dit is beta en filmpje komt er zo snel mogelijk aan. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Met welke programma's werk je? Hoeveel mensen? Komen er cutscenes in? Geef eerst eens wat info voordat je iets bekend maakt. Weet je zeker dat je dit helemaal gaat afmaken? Vertel eerst eens wat... Reageren
(b)rambo Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 wat meer info over deze mod. -het is een total conversion voor gta vice city. -en ja ik moet hem zelfs afmaken voor mijn CV -we gebruiken de volgende programma's -Moo Mapper -TXD Editor -IMG tool -Mission builder (main scm scripter) -het word de bedoeling dat vice city zo erg veranderd word dat je echt niks meer terug kan zien. wat ik dan ga doen is alle overbodige files deleten (characters auto's models noem maar op) allemaal eruit slopen om hem vervolgens op internet te gooien. Over het spel zelf. -Jij speelt indiana jones. -het verhaal speelt zich af in 1947 vlak na the infernal machine (die indy game uit 1999) Voorlopige storyline. Indy word achtervolgd in macapa (ligt in brazilie aan amazone) om nog onbekende reden iets met schat ofzo die hij heeft. maar in ieder geval: Je begint de game aan de andere kant van een tunnel die is ingestort. Daarna zul je zelf de weg terug moeten vinden en dat is nog knap lastig. het varieert van bepaald wapen zoeken om je ergens doorheen te knallen tot stunts die je zult moeten uitvoeren om ergens te komen. Ik ben er nog niet heel lang mee bezig maar heb al veel mod ervaring. Wat models betreft die pluk ik het meeste uit vice city alleen zorg ik ervoor dat het niet opvalt dat ze al keertje zijn gebruikt (en geloof me dat werkt goed) overige moddels maak ik zelf in Z3d. Als jullie nog meer willen weten post je maar en mischien weet iemand nog een originele naam of nog leuke ideen voor deze indy game Reageren
(b)rambo Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 check de site gewoon even ook daar staan al wat screenies heb problemen met uploaden filmpje. www.indianajonesone.tk dit is tijdelijke site tot we goede naam hebben gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.