PSP Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) ik heb SA nu al een paar maanden (legaal) en ik startte het spel op, de sceens van eax en nvidea verschenen en ik vloog uit het spel, ik heb het geherinstalleerd maar dat hielp ook niet. Kan iemand mij helpen?? Gisteren werkte alles nog normaal Bewerkt: 11 april 2007 door PSP Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 ik heb SA nu al een paar maanden (legaal) en ik startte het spel op, de sceens van eax en nvidea verschenen en ik vloog uit het spel, ik heb het geherinstalleerd maar dat hielp ook niet.Kan iemand mij helpen?? Gisteren werkte alles nog normaal Raar probleem als gisteren alles nog prima werkten... Probeer eens je video kaart te update, dit vindt je door naar de site van de fabrikant te surfen. Een andere optie is: Ga naar GTA San Andreas User Files > Verwijder het bestandje GTA_SA.set Succes! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Het kan ook, in het slechtste geval, aan een kapotte DVD liggen. Maak je DVD even goed schoon met een zacht, schoon doekje. Kijk dan of er krassen op zitten, of of er een scheurtje zit in het midden, dus dat hij vanuit het ronde gat uitscheurt. Let hier goed op, dat wil nog wel eens voorkomen bij de GTA San Andreas DVD's. Verder kun je het ook een keer op een andere PC proberen (bij een vriend bijvoorbeeld) om te kijken of hij het daar wel doet. Anders ligt het aan jouw PC, maar we hopen dat dat niet het geval is. Reageren
PSP Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 ik speel met een no-cd drack (om mijn spel te kunnen modden) dus daaraan kan het niet liggen, ik heb ook de nieuwste drivers geinstalleerd laat maar het werkt weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.