Jump to content

SA crasht na opstarten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb SA nu al een paar maanden (legaal) en ik startte het spel op, de sceens van eax en nvidea verschenen en ik vloog uit het spel, ik heb het geherinstalleerd maar dat hielp ook niet.

Kan iemand mij helpen??

Gisteren werkte alles nog normaal

Bewerkt: door PSP
Geplaatst:
ik heb SA nu al een paar maanden (legaal) en ik startte het spel op, de sceens van eax en nvidea verschenen en ik vloog uit het spel, ik heb het geherinstalleerd maar dat hielp ook niet.

Kan iemand mij helpen??

Gisteren werkte alles nog normaal

Raar probleem als gisteren alles nog prima werkten... Probeer eens je video kaart te update, dit vindt je door naar de site van de fabrikant te surfen. Een andere optie is: Ga naar GTA San Andreas User Files > Verwijder het bestandje GTA_SA.set

Succes!

Geplaatst:

Het kan ook, in het slechtste geval, aan een kapotte DVD liggen. Maak je DVD even goed schoon met een zacht, schoon doekje. Kijk dan of er krassen op zitten, of of er een scheurtje zit in het midden, dus dat hij vanuit het ronde gat uitscheurt. Let hier goed op, dat wil nog wel eens voorkomen bij de GTA San Andreas DVD's.

Verder kun je het ook een keer op een andere PC proberen (bij een vriend bijvoorbeeld) om te kijken of hij het daar wel doet. Anders ligt het aan jouw PC, maar we hopen dat dat niet het geval is.

Geplaatst:

ik speel met een no-cd drack (om mijn spel te kunnen modden)

dus daaraan kan het niet liggen, ik heb ook de nieuwste drivers geinstalleerd

laat maar het werkt weer :dans::dans::dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...