Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik heb deze gemaakt voor iemand van dit forum, ik vind hem zelf vrij goed gelukt. Wat vinden julie ervan? Reageren
Muay Thai Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Juist Eros mooie man zulke zijn echte goed ik geef een dikke 10 probeer eens zulke tuts te maken hierover want deze is echt mooi man. Reageren
Rivel Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Het valt mij op dat jij altijd dezelfde brushes gebruikt ! Daarom lijken al je sigs. hetzelfde! Sorry, maar dan vind ik deze minder! Probeer eens een andere style te nemen! Dan is het ook leuker voor ons, qua style! Rivel Reageren
Eros Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Het valt mij op dat jij altijd dezelfde brushes gebruikt ! Daarom lijken al je sigs. hetzelfde! Sorry, maar dan vind ik deze minder! Probeer eens een andere style te nemen! Dan is het ook leuker voor ons, qua style!Rivel Ik gebruik meestal dezelfde stijl ja. Dat is omdat dit een aanvraag was voor iemand. En ik ga niet elke keer een andere stijl aanleren als ik een aanvraag krijg. Het is misschien leuker voor julie dat ik elke keer een andere stijl neem maar ik moet ook nog leren, deze sigs zijn nog niet perfect daarom dat ik blijf oefenen met deze stijl om een zo mooi mogelijke sig te maken. En ik gebruik altijd andere brushes, maar het zijn gewoon altijd grunge brushes en die lijken nu eenmaal op elkaar. Ook is het voor mij leuker als ik tips en ratings krijg op dit design, ipv "neem is een andere stijl". Daar heb ik niets aan. En bedankt voor de rating Muay Thai. Ik heb er gisteren ook een tut over gemaakt, je kan hem vinden bij graphics tutorials. Bewerkt: 12 april 2007 door Eros Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Het is inderdaad waar dat het altijd dezelfde stijl is maar ik vind hem nog steeds goed Bg past goed bij de render . Lettertype past er goed bij 8/10 Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.