Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Juist Eros mooie man zulke zijn echte goed ik geef een dikke 10 probeer eens zulke tuts te maken hierover want deze is echt mooi man.

Geplaatst:

Het valt mij op dat jij altijd dezelfde brushes gebruikt :? ! Daarom lijken al je sigs. hetzelfde! Sorry, maar dan vind ik deze minder! Probeer eens een andere style te nemen! Dan is het ook leuker voor ons, qua style!

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)
Het valt mij op dat jij altijd dezelfde brushes gebruikt :? ! Daarom lijken al je sigs. hetzelfde! Sorry, maar dan vind ik deze minder! Probeer eens een andere style te nemen! Dan is het ook leuker voor ons, qua style!

Rivel

Ik gebruik meestal dezelfde stijl ja. Dat is omdat dit een aanvraag was voor iemand. En ik ga niet elke keer een andere stijl aanleren als ik een aanvraag krijg. Het is misschien leuker voor julie dat ik elke keer een andere stijl neem maar ik moet ook nog leren, deze sigs zijn nog niet perfect daarom dat ik blijf oefenen met deze stijl om een zo mooi mogelijke sig te maken. En ik gebruik altijd andere brushes, maar het zijn gewoon altijd grunge brushes en die lijken nu eenmaal op elkaar. Ook is het voor mij leuker als ik tips en ratings krijg op dit design, ipv "neem is een andere stijl". Daar heb ik niets aan.

En bedankt voor de rating Muay Thai. :) Ik heb er gisteren ook een tut over gemaakt, je kan hem vinden bij graphics tutorials. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Het is inderdaad waar dat het altijd dezelfde stijl is maar ik vind hem nog steeds goed Bg past goed bij de render .

Lettertype past er goed bij

8/10

Greetings .Syfes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...