Jump to content

Eerste sig met photoshop

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey.

ik ben dus nieuw met photoshop en heb met wat hulp van wat tutorials mijn eerste sig gemaakt

ik vind het vrij goed gelukt maar ik zou wel graag nog tips krijgen zodat ik weet wat beter kan :klap:

Ana Beatriz :bier:

Anasigforum.jpg

Bewerkt: door twisted1
Geplaatst:

Hey twisted1, welkom op het forum.. :cya:

Je hebt een mooie signature gemaakt, voor je allereerste signature is hij zeker goed gelukt. De renderkeuze bevalt me ook goed, zeer mooie vrouw, ik ken haar niet.

Maar goed, over je sig, het lijkt er een beetje op alsof de render (de vrouw) een beetje uit proportie getrokken is. Dat kan gebeurt zijn door het resizen, dat los je op door tijdens het kleiner of groter maken van de render de shift-knop ingedrukt te houden, zodat de proporties gelijk blijven. Ook komt de render me iets te scherp over, maar dat kan ook aan mijn scherm liggen.. De achtergrond is subtiel en niet te druk, dat bevalt me wel. Wat me minder goed bevalt is de waas die over de signature heen zit, in mijn ogen is die filter iets te sterk aanwezig. Misschien kan je de opacity van die filter iets lager zetten (dat kan je doen in de layertablet aan de linkerkant). De tekst is ook goed, leuk lettertype en het is naar mijn mening mooi de juiste maat. De border vindt ik weer iets minder, maar dat is meestal een smaakkwestie. Ik vindt normale 1 pixelborders juist mooier..

Al met al dus een goede signature, helemaal gezien het feit dat het je eerste is.. Probeer in de toekomst wat te spelen met de opacity van layers (lagen). Gewoon dingen uitproberen, je kan het later altijd weer terugzetten..

Voor de signature geef ik je een goede 7, ik zou zo zeggen: "keep up the good work"! :tu:

Geplaatst:

Hee twisted1, welkom op GTAF.