Jump to content

Eerste sig met photoshop

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey.

ik ben dus nieuw met photoshop en heb met wat hulp van wat tutorials mijn eerste sig gemaakt

ik vind het vrij goed gelukt maar ik zou wel graag nog tips krijgen zodat ik weet wat beter kan :klap:

Ana Beatriz :bier:

Anasigforum.jpg

Bewerkt: door twisted1
Geplaatst:

Hey twisted1, welkom op het forum.. :cya:

Je hebt een mooie signature gemaakt, voor je allereerste signature is hij zeker goed gelukt. De renderkeuze bevalt me ook goed, zeer mooie vrouw, ik ken haar niet.

Maar goed, over je sig, het lijkt er een beetje op alsof de render (de vrouw) een beetje uit proportie getrokken is. Dat kan gebeurt zijn door het resizen, dat los je op door tijdens het kleiner of groter maken van de render de shift-knop ingedrukt te houden, zodat de proporties gelijk blijven. Ook komt de render me iets te scherp over, maar dat kan ook aan mijn scherm liggen.. De achtergrond is subtiel en niet te druk, dat bevalt me wel. Wat me minder goed bevalt is de waas die over de signature heen zit, in mijn ogen is die filter iets te sterk aanwezig. Misschien kan je de opacity van die filter iets lager zetten (dat kan je doen in de layertablet aan de linkerkant). De tekst is ook goed, leuk lettertype en het is naar mijn mening mooi de juiste maat. De border vindt ik weer iets minder, maar dat is meestal een smaakkwestie. Ik vindt normale 1 pixelborders juist mooier..

Al met al dus een goede signature, helemaal gezien het feit dat het je eerste is.. Probeer in de toekomst wat te spelen met de opacity van layers (lagen). Gewoon dingen uitproberen, je kan het later altijd weer terugzetten..

Voor de signature geef ik je een goede 7, ik zou zo zeggen: "keep up the good work"! :tu:

Geplaatst:

Hee twisted1, welkom op GTAF.

En over je sig; ik vind hem best wel goed als het je eerste is. Maar er zijn een paar dingen die ik niet goed vind zoals de vrouw is te licht gemaakt * hint* maak haar een beetje donkerder. En dan zou je ook de rand helemaal donkerder kunnen maken zodat alleen het rand en de vrouw opvalt. Het font is ook goed gekozen en goed geplaatst maar je kan het beter een beetje dikker maken namen lijk zo : Anna Beatriz dat zou er veel meer bij passen maar omdat het je eerste sig is krijg je van mij een 8/10 .

Grtz,

Woetsha.

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst en vooral welkom op het forum.

De signature heb je heel goed gedaan voor een eerste. Het eerste wat me opvalt aan de signature is dat hij een beetje te helder is en dat de render wat uitgerekt is. Dat is niet goed want de eerste indruk moet een goede zijn, je kijkt later pas naar de details. Dus probeer de opacity van de render en achtergrond wat lager te zetten en probeer die render ook te fixen op de manier dat Ronald heeft vermeld. De effecten op de achtergrond zijn simpel maar mooi. Wat je met de tekst hebt gedaan vind ik heel leuk, mooie duidelijke effecten op de groote tekst van Anna Beatriz en jou naam met dezelfde effecten in de hoek. De tekst past perfect bij de signature, en dat is al een hele prestatie want tekst vind ik persoonlijk het moeilijkste deel van de signature omdat het nooit niet goed inblend. Dus dat heb je heel goed gedaan. Wat ik wel minder vind is het randje. Ik vind persoonlijk grootte randjes maar niets. Maak er een 1 pixel randje van dan is het perfect, want de effecten op het randje zijn ook al goed.

Kortom, voor je eerste signature is dit zeer goed. En je krijgt van mij dan ook een 8/10. Zeker blijven oefenen. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Welkom op het forum!

Je sig. is zeker nie tmis! De kleuren van de BG(background) en render lopen mooi samen, ik geef je een dikke vette 9/10! Geen - punten!

Rivel

Geplaatst:

Voor je eerste keer ben je heel goed ik kan dit zelf niet ,als je beter wordt ga je nog betere sigs maken

9/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Bedankt allemaal en bedankt voor die tip met shift inhouden dat wist ik nog niet :bonk:

nu snel verder werken aan mijn volgende sig. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...