GTAFreak007 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) ik zou heel graag GTA SA en VC auto's een klein beetje willen aanpassen zoals een spoiler afdoen of bijzetten dak eraf zodat hij cabrio word maar welk programma moe ik daar voor gebruiken??? Mvg gtafreak007 Bewerkt: 11 april 2007 door gtafreak007 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Je kunt niet zomaar zelf beginnen met auto's aanpassen of nieuwe auto's maken, dat is erg ingewikkeld. Het makkelijkste is om eerst een nieuwe auto te downloaden, die door een goede 'producent' gemaakt is. Er zijn veel sites waarvan je auto's kunt downloaden. Dit zijn een aantal grote sites: - gtainside.de - gtamods.de - GTA world mods - GrandTheftAuto.filefront.com En natuurlijk ook de eigen GTAGames download database. Als je eenmaal een leuke auto hebt gevonden (of meerdere) dan download je ze, en sla je ze op in een willekeurige map. (Het makkelijkste is om ze bij elkaar te zetten, zodat je ze makkelijk terug kunt vinden). Nu moet je ze gaan installeren. Dat kan met de IMG tool, dan is een programmaatje waarmee je handmatig alle bestanden voor de auto vervangt. Deze methode is wat ingewikkelder, maar geeft minder kans op problemen. Je kunt ze ook met de San Andreas Mod Installer (SAMI) installeren. Dit gaat bijna helemaal automatisch, het is dus makkelijker. Wel geeft SAMI soms wat meer problemen in het spel. (Bijvoorbeeld bij een auto met aanhanger, omdat dat wat ingewikkelder is voor het programma). Je kunt zelf kiezen welk programma je neemt, al zou ik de IMG tool kiezen. Maar SAMI is ook een goede keus, vooral omdat jij er nog niet zo bekend mee bent. Hier op het forum staan handleidingen hoe je de IMG tool en SAMI gebruikt. De handleiding voor de IMG tool vind je >hier<. Een handleiding voor SAMI vind je >hier<. Lees allebei even door, dan zie je welk programma voor jou het prettigst is. Als je de auto's eenmaal gaat installeren, is het belangrijk dat je de handleiding aandachtig volgt, en niet overslaat. Succes! Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Je kunt niet zomaar zelf beginnen met auto's aanpassen of nieuwe auto's maken, dat is erg ingewikkeld. Het makkelijkste is om eerst een nieuwe auto te downloaden, die door een goede 'producent' gemaakt is. Er zijn veel sites waarvan je auto's kunt downloaden. Dit zijn een aantal grote sites:- gtainside.de - gtamods.de - GTA world mods - GrandTheftAuto.filefront.com En natuurlijk ook de eigen GTAGames download database. Als je eenmaal een leuke auto hebt gevonden (of meerdere) dan download je ze, en sla je ze op in een willekeurige map. (Het makkelijkste is om ze bij elkaar te zetten, zodat je ze makkelijk terug kunt vinden). Nu moet je ze gaan installeren. Dat kan met de IMG tool, dan is een programmaatje waarmee je handmatig alle bestanden voor de auto vervangt. Deze methode is wat ingewikkelder, maar geeft minder kans op problemen. Je kunt ze ook met de San Andreas Mod Installer (SAMI) installeren. Dit gaat bijna helemaal automatisch, het is dus makkelijker. Wel geeft SAMI soms wat meer problemen in het spel. (Bijvoorbeeld bij een auto met aanhanger, omdat dat wat ingewikkelder is voor het programma). Je kunt zelf kiezen welk programma je neemt, al zou ik de IMG tool kiezen. Maar SAMI is ook een goede keus, vooral omdat jij er nog niet zo bekend mee bent. Hier op het forum staan handleidingen hoe je de IMG tool en SAMI gebruikt. De handleiding voor de IMG tool vind je >hier<. Een handleiding voor SAMI vind je >hier<. Lees allebei even door, dan zie je welk programma voor jou het prettigst is. Als je de auto's eenmaal gaat installeren, is het belangrijk dat je de handleiding aandachtig volgt, en niet overslaat. Succes! ik kan wel auto's installeren hoor maar ik bedoel aanpassen ik bedoel een programma voor de auto's aan te passen Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Daarvoor gebruik je best 3DS Max. Het is niet bepaald makkelijk, dus paniekeer niet als je het programma opstart en enorm veel knopjes ziet. Tevens mag je ook niet zomaar eender welke auto aanpassen, daarvoor moet je eerst toestemming vragen aan de maker zelf. Tenzei je een originele auto van GTA zelf wilt aanpassen. Google zoeken: Download 3DS Max 7. Master tutorial list. 3DS Max basic poligon editen. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Daarvoor gebruik je best 3DS Max. Het is niet bepaald makkelijk, dus paniekeer niet als je het programma opstart en enorm veel knopjes ziet. Tevens mag je ook niet zomaar eender welke auto aanpassen, daarvoor moet je eerst toestemming vragen aan de maker zelf. Tenzei je een originele auto van GTA zelf wilt aanpassen. Google zoeken: Download 3DS Max 7. Master tutorial list. 3DS Max basic poligon editen. Vriendelijke groeten, DaBeast bedankt :D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.