Eros Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 Ik heb een draadloze router, met 6 draadloze poorten, en 4 gewone poorten. Ik heb één PC die gewoon met een normale kabel verbinding maakt, en één PC die draadloos verbinding maakt. Ik heb de laatste tijd helemaal niets gedownload en toch staat mijn download meter al op 50%. En in België mag je maar 10gb per maand downloaden, en we zijn nog niet in de helft van de maand. Dus ik denk dat er iemand anders verbinding heeft gemaakt met onze modem en zo zit te internetten en te downloaden. Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat enkel ik op mijn internet kan? Alvast Bedankt. Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Ik heb een draadloze router, met 6 draadloze poorten, en 4 gewone poorten. Ik heb één PC die gewoon met een normale kabel verbinding maakt, en één PC die draadloos verbinding maakt. Ik heb de laatste tijd helemaal niets gedownload en toch staat mijn download meter al op 50%. En in België mag je maar 10gb per maand downloaden, en we zijn nog niet in de helft van de maand. Dus ik denk dat er iemand anders verbinding heeft gemaakt met onze modem en zo zit te internetten en te downloaden. Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat enkel ik op mijn internet kan?Alvast Bedankt. Ik zou zeggen weet je zeker dat je Kazaa of Limewire etc niet constant open staat...heb ik ook is last mee gehad dat mijn PC als tussenstation diende met zo'n programma.... enneuh vriend van mij surft ook op de buur zijn internet op zijn kosten...weet je zeker dat je goed beveiligd bent hiermee...ik zou je WEP aanraden....staat hier mooi in uitgelegd WEP voor beveiliging draadloos netwerk Bewerkt: 11 april 2007 door East Coast Crip Reageren
Eros Geplaatst: 11 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Ik heb een draadloze router, met 6 draadloze poorten, en 4 gewone poorten. Ik heb één PC die gewoon met een normale kabel verbinding maakt, en één PC die draadloos verbinding maakt. Ik heb de laatste tijd helemaal niets gedownload en toch staat mijn download meter al op 50%. En in België mag je maar 10gb per maand downloaden, en we zijn nog niet in de helft van de maand. Dus ik denk dat er iemand anders verbinding heeft gemaakt met onze modem en zo zit te internetten en te downloaden. Weet iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat enkel ik op mijn internet kan?Alvast Bedankt. Ik zou zeggen weet je zeker dat je Kazaa of Limewire etc niet constant open staat...heb ik ook is last mee gehad dat mijn PC als tussenstation diende met zo'n programma.... enneuh vriend van mij surft ook op de buur zijn internet op zijn kosten...weet je zeker dat je goed beveiligd bent hiermee...ik zou je WEP aanraden....staat hier mooi in uitgelegd WEP voor beveiliging draadloos netwerk Aan LimeWire zal het zeker niet liggen, daar heb ik vroeger ook al problemen mee gehad, en delen staat bij mij nu uit. Ook is het niet het uploaden dat omhoog gaat maar het downloaden, dus het kan al zeker niets met LimeWire te maken hebben. En ik ga die link is checken, bedankt. Edit: Heb het net even bekeken en het heeft heel veel geholpen, erg bedankt. Bewerkt: 11 april 2007 door Eros Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Als de beveiliging een probleem is dan moet je beveiliging in de instellingen naar WEP of WPA (beter dan WEP) veranderen. Een goede beveiliging is nooit vergezocht, toen ik nog geen draadloos netwerk thuis had, internette ik gewoon met mijn psp via de buren. Heleboel mensen hebben hun router niet beveiligd. En dat limiet van 10gb te downloaden in Belgie, dat vind ik ook niets Bewerkt: 12 april 2007 door MASTERMIND Reageren
Eros Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 En dat limiet van 10gb te downloaden in Belgie, dat vind ik ook niets Dat trekt inderdaad op niets. Je mag 8gb downloaden en 2gb uploaden, dus als je een hardcore gamer bent dan zit je daar zo over. Gelukkig ben ik dat niet. ^^ Ik heb er nog maar een paar keer over gezeten en dat was toen mijn pc juist opnieuw werd geinstalleerd en ik alle programma's terug opnieuw moest downloaden. Maar nu zit ik al op 50% en we zijn nog niet in de helft, dus dat gaat zeker voor problemen zorgen als ik niet snel iets doe. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.