Jump to content

De patriot

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij het vliegveld (náár het vliegveld toe) in San Fierro moet je rechts gaan.

Dan rijd je onder een tunneltje door, en als je eruit bent is er rechts een industrieterrein.

Daar staat hij bij mij vaak ...

Geplaatst:

Hij staat daar dus, maar let op! je krijgt 4 of 5 sterren als je hem gaat stelen, ik raad je aan om,nadat je hem hebt gestolen, de berg op te rijden zodat je op de treinsporen komt, ga dan over de sporen naar Cj's garage, dan kom je onderweg een PoliceBribe tegen. parkeer de auto ff in je garage, safe om de sterren weg te krijgen en breng de patriot veilig naar de haven:)

Geplaatst:
Hij staat daar dus, maar let op! je krijgt 4 of 5 sterren als je hem gaat stelen, ik raad je aan om,nadat je hem hebt gestolen, de berg op te rijden zodat je op de treinsporen komt, ga dan over de sporen naar Cj's garage, dan kom je onderweg een PoliceBribe tegen. parkeer de auto ff in je garage, safe om de sterren weg te krijgen en breng de patriot veilig naar de haven:)

hoe weet je welke auto je moet jatten. Soms als ik in auto stap zeggt het spel dat ik deze kan verpatsen. maar hoe weet ik al van te voren welke autos ik kan verpatsen

thanx

Geplaatst:
hoe weet je welke auto je moet jatten. Soms als ik in auto stap zeggt het spel dat ik deze kan verpatsen. maar hoe weet ik al van te voren welke autos ik kan verpatsen

Bij de haven waar je auto's kunt exporteren staat een bord met de namen van de auto's erop die je nog moet

Geplaatst: (bewerkt)

thanx

Bij de haven in San fierro moet je bij de kraan en de boot doorlopen tot een groot bord,... op dat bord staat de nodige info over welke je moet pakken.

no thanx

Bewerkt: door Vayne
Geplaatst:

thanx

Bij de haven in San fierro moet je bij de kraan en de boot doorlopen tot een groot bord,... op dat bord staat de nodige info over welke je moet pakken.

no thanx

en bij dat bord moet je op driehoekje drukken en dan kun je een auto kopen.

Die dan op de boot komt de staan en je moet hem dan met de kraan op land brengen.

Geplaatst: (bewerkt)

je kunt de patriot ook in San Fiero vinden.

Het zit helemaal aan de rechterkant. (in de Legerbasis)

Het steekt een beetje uit in de zee.

Daar staat hij ook , Ik kan geen map mee sturen want ik weet nit hoe dat moet.

Bewerkt: door mazzeltje
Geplaatst:

De legerbasis in LV

(het zijn 2 aparte berichten omdat ik maar 1 bijlage per bericht kan meesturen en geen zin had om ze eerst te uploaden en dan een link te maken)

post-19-1101983600.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...