gammie_ Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Beste Leden, Ik heb Photoshop 7.0 op cd. Maar ik wil hem volledig verwijderen en er weer opnieuw instaleren. Aangezien ik veel Brushes en andere downloads erin hebt zitten die ik allemaal kwijt wil (het is een beetje een ongeregeld zooitje geworden) Want de helft gebruik ik dus nooit. Alleen als ik Photoshop verwijder, en ik herinstalleer hem weer heb ik gewoon al die downloads en gedownloade-brushes er weer in. Terwijl ik wel het mapje helemaal verwijder. Weten jullie een oplossing? Alvast Bedankt! Gl. Reageren
Eros Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Als je je folder van Photoshop helemaal verwijdert moeten ze normaal allemaal weg zijn. Je vind die folder meestal onder. C:\Program Files\Adobe. Als het dan niet lukt dan kan het zijn dat je brushes in een andere map staan. En dan moet je gewoon eens zoeken waar ze staan en ze daar verwijderen. Bewerkt: 12 april 2007 door Eros Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2007 Als je je folder van Photoshop helemaal verwijdert moeten ze normaal allemaal weg zijn. Je vind die folder meestal onder. C:\Program Files\Adobe. Als het dan niet lukt dan kan het zijn dat je brushes in een andere map staan. En dan moet je gewoon eens zoeken waar ze staan en ze daar verwijderen. Dat heb ik inderdaad gedaan maar toch komen ze weer terug... Ik heb nu bij het mapje ''Photoshop'' de mapjes handmatig verwijderd, nu zijn ze wel weg. Nog een andere vraag: Bij lettertypen kun je ook van Dafont.com lettertypen downloaden en in Photoshop zetten, maar bij de map Lettertypen kan je dan ook een optie dat de oude standaard lettertypen weer terug zijn en alle gedownloaden verwijderd worden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.