Jump to content

Save game file error


ThaMaestro

Recommended Posts

hey mensen

na jaren besloten maar weer ns deze golden oldie van n pc game te gaan spelen. na redelijk wat missies (33%), viel mn pc ineens uit, kort nadat ik ge-savet had na t voltooien van de missie waarin je moet racen tegen die psycho, voor de mailbu beach club

na t herstarten van mn pc, en achtereenvolgens GTAVC, wou ik t spel laden bij waar ik gebleven was. maar aangekomen in t scherm met 'load game', stond er; save game file 1 not present' (ofzo). terwijl er toch echt n save file 1 in de dir staat bij mijn documenten, die ook nog eens voor t laatst gewijzigd is op t moment dat ik m save-de (dus GTAVC heeft t spel wel ge-save-d) ....

iemand enig idee wat ik kan/moet doen?

grtz huub aka thamaestro

Link to comment
Delen op andere websites

Uit je verhaal maak ik op dat je savegame dusdanig beschadigd is geraakt dat VC hem niet meer kan lezen. Wat je kunt doen is voor de zekerheid nog even kijken in je Vice Ciry User Files, waar je savegame staat opgeslagen of hij wel de juiste bestandsnaam heeft. Voor savefile 1 moet dat zijn: GTAVCsf1.b. is dit al het geval en is je spel dus helaas echt beschadigd, kun je natuurlijk overnieuw beginnen met VC, maar je kunt ook uit dit topic een savegame downloaden en die verder spelen. De race-missie die jij bedoeld heet The Driver, om verder te gaan waar je was zou je die dus moeten downloaden. Deze staat in deze post.

Link to comment
Delen op andere websites

Uit je verhaal maak ik op dat je savegame dusdanig beschadigd is geraakt dat VC hem niet meer kan lezen. Wat je kunt doen is voor de zekerheid nog even kijken in je Vice Ciry User Files, waar je savegame staat opgeslagen of hij wel de juiste bestandsnaam heeft. Voor savefile 1 moet dat zijn: GTAVCsf1.b. is dit al het geval en is je spel dus helaas echt beschadigd, kun je natuurlijk overnieuw beginnen met VC, maar je kunt ook uit dit topic een savegame downloaden en die verder spelen. De race-missie die jij bedoeld heet The Driver, om verder te gaan waar je was zou je die dus moeten downloaden. Deze staat in deze post.

hey bassiej, thnx voor je reactie

de bestandsnaam heeft de juiste naam, net gecheckt. overnieuw is, zoals je miss al las, niet echt ites waar ik trek in in heb. die savegames in dat topic waar je t over hebt, kan ik die saves combineren met n huidige/bestaande savegame? of kan ik die savegames alleen spelen in t spel zonder daarbij alle reeds volbrachte missies uit een eerdere savegame te gebruiken?

bvd!

grtz huub

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het goed begrijp. Maar je wilt die Savegames met elkaar combineren. Dat is helaas niet mogelijk. Als je een Savegame downloadt en hij staat op hetzelfde slot als jouw Savegame, dan wordt hij namelijk overschreven. Je kunt The Driver alleen spelen, maar dan zijn de meeste missies al gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ik het goed begrijp. Maar je wilt die Savegames met elkaar combineren. Dat is helaas niet mogelijk. Als je een Savegame downloadt en hij staat op hetzelfde slot als jouw Savegame, dan wordt hij namelijk overschreven. Je kunt The Driver alleen spelen, maar dan zijn de meeste missies al gedaan.

ik den kdat je me goed begrijpt ja. wat ik bedoel is t volgende; stel, ik ben bij de missie The Driver, en heb dan al (bijvoorbeeld) alle 100 hidden packages gevonden .... ik neem aan dat dat bij de savegame van de driver niet t geval is. open ik dus die savegame van de driver, dan zijn mn stats in t spel niet zo dat ik alle 100 packages heb. die ben ik dus kwijt dan, als ik t goed begrijp of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad het geval. Ik kan je vertellen als je een Savegame van het topic die Bassiej™ download, dat de Hidden Packages nog niet zijn gevonden. Je stats zijn weer anders doordat dit weer een andere Savegame is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...