Dastard Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Type:Signature Stijl:Modern afbeelding:http://img226.imageshack.us/img226/1615/bannermz2.jpg Tekst:Dastard ik wil het in de rechterbovenhoek zien. RAnd:1px zwarte rand kleuren:dezelfde achtergrond als plaatje aleen wil ik die link(rechterbovenhoek) niet zien Extra:Geen!
Eros Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Ik had deze al bijna klaar voor je, je moest enkel nog zeggen waar de tekst moest komen. Dus ik snap niet waarom je hier nu een topic voor opent. Maar goed ik edit hem zo wel. Bewerkt: 12 april 2007 door Eros
Dastard Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik had deze al bijna klaar voor je, je moest enkel nog zeggen waar de tekst moest komen. Dus ik snap niet waarom je hier nu een topic voor opent. Maar goed ik edit hem zo wel. kan ie even groot zijn als mijn huidege?
Eros Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Dan ziet hij er zo uit. Als je echt alles erop wilt hebben dan is die maat hierboven de perfecte maat.
Dastard Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Dan ziet hij er zo uit. Als je echt alles erop wilt hebben dan is die maat hierboven de perfecte maat. ok thx ik kies de 1ste(de eerste die jij gepost hebt) pm me de link ok?
Recommended Posts