Dastard Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 waar kan je dat downloaden? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Je kan photoshop downloaden op de site van adobe. Hier. Maar volgens mij is deze maar voor een maand gratis, dus een probeersel. Anders zal je hem moeten kopen? Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 waar kan je dat downloaden? Je kunt alleen trails downen dus je zal 600 euro afdokken (bij een pcwinkel) Of op een 2dehands site(heb éen gevonden voor 42.50(CS) Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ik heb nog wel een nuttige toevoeging voor de mensen die het wel willen kopen, maar het geld niet hebben voor de volledige versie. Als je op een school zit die zich aangeschreven heeft bij Slim Direct kan je met kortingen tot 90% software aanschaffen, zo ook Photoshop die je voor een kleine 100 euro aan kan schaffen en ik moet zeggen, Photoshop is een erg mooi programma, maar geen 600 euro waard ongeveer, maar wel 100. Dus kom legaal aan je Photoshop met Slim, je kunt alles lezen op Slim.nl. Vraag ook je systeembeheerder op school naar deze website, misschien kunnen zij dan nog goedkoper aan die software komen. School; helpt je aan goedkope - goede software, zo ook Vista. Verder voor de topic starter, ik hoop niet dat je bedoeld de volledige versie downloaden, want dat is illegaal, maar dat neem ik niet aan dat je dat doet. De trail versie kun je uiteraard wel proberen, want die kun je legaal en gratis downloaden van Adobe.com zoals al eerder gezegd. Reageren
sevaboy Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Dus als je ICT meester Adobe Photoshop(die op alle computers staan in het lokaal)kun je korting krijgen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Je kunt als ICT Meester/Systeembeheerder die software daar goedkoop kopen, goedkoper dan normale leerlingen zelfs. Omdat een systeembeheerder ze in grote getallen aanschaft voor een school bijvoorbeeld. Als leerling kun je zelf ook goedkoop iets aanschaffen, indien jouw school maar is aangesloten bij die organisatie Slim, dan heb je recht op goedkopere software en je moet natuurlijk aan kunnen tonen dat je op die school zit. Bij mij op school kregen alle leerlingen een mailtje van de systeembeheerder met het aanmeldingsrecht voor die website, hoe dat zit als je dat niet gehad hebt weet ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.