Neville Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik zat zo eens te denken, cheaters hebben toch altijd wel iets dat anders is? Om maar een stom voorbeeld te noemen: Ping. Of iets anders of wat dan ook. Maar er zal vast wel iets zijn dat "te hoog" is waardoor je aan iemand kan merken dat hij aan het cheaten is zonder dat je het merkt. Dus dan zou iemand toch een mod/programma kunnen maken voor clients die datgene scant waarmee je aan iemand kunt zien of hij een cheater is? Dat het programmaatje in-game een menu heeft waarmee je alle namen kan zien van spelers, en dat als iemand genaamd Piet zit te cheaten, dat zijn naam dan rood oplicht bijvoorbeeld, en dan kan Jantje die dat verklikprogramma heeft, een SOS sturen aan de admin en daarin melden dat Piet zit te cheaten. Ik vind dit nog niet eens zo'n fictief idee. Jullie dan? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Uhm, wat heeft dit te maken met het modden van de GTA-serie? Is dit voor MTA of SA:MP of voor een compleet ander spel? En trouwens, wat jij zegt klopt niet helemaal, er is niet iets wat opeens "van buiten" te zien is als iemand cheat, iemands ping wordt niet opeens hoger ofzo. Als het wel zo zou zijn, dan was er toch allang zo'n programma geweest en dan zouden er allang geen cheaters meer zijn. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Cheaten gebeurt meestal doordat de persoon die cheat bestanden heeft gewijzigd. Als je MTA op wilt starten en je hebt je bestanden gewijzigd, krijg je vaak een error. Als je deze error op een of andere manier kan ontwijken, kan een programma niet zien dat jij je bestanden hebt bewerkt. Een programma van buitenaf kan immers niet in je computer snuffelen naar je bewerkte bestanden. Geen goed idee.. Reageren
Backsmash Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 zo iets bestaat wel degelijk hoor, in fps games op de pc zijn deze programma's eigenlijk standaard zoals punkbuster. hoe het in zn werk gaat weet ik niet. als je een rcon wachtwoord hebt kan je via punkbuster zien wat iemand op zn scherm heeft. dus als iemand door muren kan kijken kan een admin dat zien. cheaten word overigens (zover ik weet) meestal gedaan via een extra bestandje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.