Eenkhoorn Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik kan de missie niet halen. Wanneer ik achter het vliegtuig vlieg kan ik hem hoe dan ook niet inhalen. Hoe ben ik sneller? -> http://nl.wikigta.org/wiki/Freefall_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Je moet niet recht op het vliegtuig af vliegen, want een bocht van 180 graden is erg lastig. Je moet het dan én goed timen én zorgen dat je in de goede richting uitkomt. Je kunt dus beter iets van het vliegtuig afvliegen, zodat hij links of rechts van je komt, zodat je iets meer speling hebt. Dit ligt er natuurlijk aan welke kant je uit wilt draaien. Je vliegt in een Dodo, en die gaat een stuk sneller wanneer je omlaag vliegt. Je moet dus zorgen dat je (flink) boven het andere vliegtuig vliegt, zodat je sneller kan wanneer je de draai maakt. Dus je moet zorgen voor ten eerste een beter te maken bocht, dus iets van het vliegtuig afvliegen, en daarnaast ook een stuk hoger zodat je sneller bent. Voor de rest is het natuurlijk altijd nog oefenen, oefenen en nog eens oefenen... Nog handige links: Hier vind je een filmpje over de missie "Freefall". Hier kan je je savegame plaatsen als je er echt niet uit komt! Veel succes, en als je nog vragen hebt weet je ons te vinden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.