Jump to content

zijn er meer vliegtuigen in gta vice city

bramdekip

Recommended Posts

ik vraag me altijd al af of ik ook met anderen vliegtuigen kan vliegen dan met de skimmer want in de lucht zie je altijd van die vliegtuigen met wielen en dat heeft een skimmer niet>?????????? please help me ik lof vliegtuigen????? :D

dankewel alsvast,

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar VC forum... :)<<<

Delen op andere websites

Die vliegtuigen die je in de lucht ziet vliegen zijn gescript. Dat wil zeggen die vliegen telkens hetzelfde rondje. Om de zoveel minuten land er een vliegtuig op het International Escobar Airport. Je kunt hier gewoon door heen rijden, er gebeurt niets bijzonders en je kunt er, helaas, niet invliegen.

Delen op andere websites

De vliegtuigen waar jij het over hebt zijn waarschijnlijk deze:

De opstijgende en landende Boeing op Escobar International

De rondcruisende Boeings hoog in de lucht die nooit landen

De Police Maverick die zonder wanted levelsterren ook rondvliegt

De Dodo met reclamescherm er achter

Dit zijn gewoon vliegtuigen om het spel en de lucht wat op te vrolijken o.i.d. Net als de Boeings in GTA3 op Francis International Airport aan en afvliegen. Je kunt er zo niet in vliegen. Het zal met een één of andere mod vast wel mogelijk zijn om er wél in te vliegen, of die bestaan, geen idee, maar het zal vast wel kunnen. Zoals al eerder gezegd zijn deze vliegtuigen alleen te zien, ze nemen geen ruimte in, je kunt er ook gewoon doorheenvliegen/rijden/varen voor zover dat mogelijk is. In GTA SA is dit verschijnsel er níét meer, dan vliegen er nog wel vliegtuigen rond, maar deze zijn gewoon solid.

Delen op andere websites

Je kan met de Hunter ook wel lekker vliegen :bier:

Volgens mij gaat dat ding nog sneller dan die skimmer

Jow Tommy Verceti, hij bedoeld een vliegtuig, dus geen helikopter.

Bewerkt: door GTA Monster
Delen op andere websites

Ja dat weet ik ook wel :duh: Maar hij wilt toch vliegen? Nou een Hunter gaat veel sneller dan die skimmer en je kan er ook nog Viligante Missions mee doen dus is het veel beter om die te nemen, kan je toch nog vliegen (en schieten)

Delen op andere websites

Ja dat weet ik ook wel :duh: Maar hij wilt toch vliegen? Nou een Hunter gaat veel sneller dan die skimmer en je kan er ook nog Viligante Missions mee doen dus is het veel beter om die te nemen, kan je toch nog vliegen (en schieten)

Ja en...

Een helikopter, is een helikopter

Een vliegtuig , is een vliegtuig, punt!

Delen op andere websites

Ja en...

Een helikopter, is een helikopter

Een vliegtuig , is een vliegtuig, punt!

Het gaat erom wat je met een vliegtuig kan doen, wat? Vliegen natuurlijk dus je wilt een vliegtuig om te vliegen.

Nu is het zo dat als je wilt vliegen je ook een Hunter kan nemen en in Vice City adviseer ik dat om de hierboven genoemde reden. Het komt er in feite op neer dat in GTA: Vice City, als je wilt vliegen je beter een Hunter kan nemen dan het enige vliegtuig wat hierin beschikbaar is (Skimmer). En dat geeft dus voor een deel wel antwoord op de vraag waarvoor dit topic bedoelt is.

Delen op andere websites

Jow Tommy Verceti, we maken er een discusie van dus...

De 'Skimmer' is het enige vliegtuig in GTA Vice City, met mods was het mogelijk meer voertuigen (Dus ook een vliegtuig) in het spel te zetten. Daarvoor zal ik je aanraden bij de 'Modding Help' te kijken.

Delen op andere websites

ja dus? Het lijkt me het handigst in dit topic het niet over alle mogelijke vliegtuigen die je in GTA: Vice City via mods kan plaatsen te hebben. Dus ik blijf erbij wat ik hiervoor gezegd heb over die discussie of ik de Hunter niet mocht noemen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...