Jump to content

Vraag over TV bij PS3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag over wat voor tv ik bij mijn playstation 3 het beste kan kopen (want op mijn CRT TV vind ik niet kunnen).

Een ps3 kan 720p (720x1280 pixels) aan en 1080p (1080x1920 pixels).

Kan ik het beste een 720p tv kopen die je op internet voor 300 euro al hebt of kan ik beter een 1080p tv kopen die 2000 euro zijn?

Ikzelf denk de 720p omdat ik niet zo veel geld heb en er aan wil uitgeven, maar als jullie denken dat 1080p in de toekomst echt noodzakelijk is voor een ps3 moet je het maar zeggen.

Geplaatst:
Ik heb een vraag over wat voor tv ik bij mijn playstation 3 het beste kan kopen (want op mijn CRT TV vind ik niet kunnen).

Een ps3 kan 720p (720x1280 pixels) aan en 1080p (1080x1920 pixels).

Kan ik het beste een 720p tv kopen die je op internet voor 300 euro al hebt of kan ik beter een 1080p tv kopen die 2000 euro zijn?

Ikzelf denk de 720p omdat ik niet zo veel geld heb en er aan wil uitgeven, maar als jullie denken dat 1080p in de toekomst echt noodzakelijk is voor een ps3 moet je het maar zeggen.

Tenzij je €2500 (een goede)hebt om uit te geven aan een tv, kan je het beste een 720p tv kopen. Maar als je dat al doet moet je er niet één van €300 kopen! Dat kan gewoon geen goede kwaliteit zijn. Een goede 720p tv kost voor 26" rond de €750, voor 32" €1100 en voor 42" €1450 (Als je één van 42"of groter koopt moet je geen 720p nemen) Aan een 1080p hdtv heb je ook alleen maar wat voor spellen en BD's. De normale tv uitzendingen via de kabel in HD zijn 720p. Je moet er ook goed opletten hoeveel HDMI aansluitingen je tv heeft. Als de tv er maar één heeft, kan je dus alleen je PS3 aansluiten.
Geplaatst:

En dan heb ik nog 1 vraagje over de lcd-tv:

Ik wil hem via een goedkope site kopen (site) de rede dat de tv's goedkoop zijn: Dit product verkopen wij ver beneden de normale verkoopprijs de reden hier voor kan zijn: Demonstratiemodel, lichte beschadiging of uit productie genomen.

Ik wil de TV in mijn slaapkamer zetten waar de afstand tussen mijn bank en tv bijna 2,5 meter is.

Kan ik dan het beste een 19'' TV (48 cm) kopen voor €300 (site)

Of kan ik beter een 26'' (66 cm) kopen voor €400 (site)

Ik heb opgezocht en bijde tv's zijn niet uit productie genomen (dus niet het risico dat er iets mis mee is)

Is het wel verstandig om via die site te kopen als de TV's demonstatiemosel zijn geweest of licht beschadigd? (wel €200 goedkoper)

Geplaatst:
En dan heb ik nog 1 vraagje over de lcd-tv:

Ik wil hem via een goedkope site kopen (site) de rede dat de tv's goedkoop zijn: Dit product verkopen wij ver beneden de normale verkoopprijs de reden hier voor kan zijn: Demonstratiemodel, lichte beschadiging of uit productie genomen.

Ik wil de TV in mijn slaapkamer zetten waar de afstand tussen mijn bank en tv bijna 2,5 meter is.

Kan ik dan het beste een 19'' TV (48 cm) kopen voor €300 (site)

Of kan ik beter een 26'' (66 cm) kopen voor €400 (site)

Ik heb opgezocht en bijde tv's zijn niet uit productie genomen (dus niet het risico dat er iets mis mee is)

Is het wel verstandig om via die site te kopen als de TV's demonstatiemosel zijn geweest of licht beschadigd? (wel €200 goedkoper)

Als ik jou was, zou ik die van 26" nemen. Die van 19" is wel heel erg klein en ik heb nog nooit een scherm van 19" gezien die HD ondersteund (voor je PS3). Die van 26" heeft wel een beetje laag contrast (2000:1), maar is denk ik wel goed. Hij heeft HDMI, dus je PS3 kan er aan met de hoogste kwaliteit.

Dat de tv's showmodellen of licht beschadigd zijn maakt opzich niet zo veel uit (ook al zou ik het nooit doen), maar als je er één koopt, moet je wel eerst vragen wat er precies met die tv mis is. Verder moet je ook goed op je garantie letten.

Als je even je budget neerzet, kan ik (of iemand anders) ook even voor andere tv's voor je kijken.

Geplaatst:

Als ik de ps3 koop, houd ik nog 500 over voor tv (het liefst nog iets goedkoper dus dat is echt het maximum)

Ik heb even nagedacht en 19" is inderdaad erg klein, ongeveer 26" zoek ik. De 19" staat ook niet meer op de site.

Bij die site waar ze licht beschadigt of demonstratiemodel moet je TV's afhalen, dus dan kan je vragen wat er mis mee is.

Geplaatst:

Posts uit het PS3 topic afgesplitst naar een apart topic, zo is het iets overzichterlijker aangezien het meer over die TV als over een PS3 gaat. ^^

Geplaatst:
Posts uit het PS3 topic afgesplitst naar een apart topic, zo is het iets overzichterlijker aangezien het meer over die TV als over een PS3 gaat. ^^

Ik was al aan het zoeken waar de berichten stonden, het ging inderdaad niet echt meer over de PS3 maar over de TV die ik er het beste bij kan kopen.

Maar ik was bij:

Als ik de ps3 koop, houd ik nog 500 over voor tv (het liefst nog iets goedkoper dus dat is echt het maximum)

Ik heb even nagedacht en 19" is inderdaad erg klein, ongeveer 26" zoek ik. De 19" staat ook niet meer op de site.

Bij die site waar ze licht beschadigt of demonstratiemodel verkopen moet je TV's afhalen, dus dan kan je vragen wat er mis mee is.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb vandaag in de krant een TV gezien.

Het is een 26'' LG TV HD-ready (type: 26LC2) voor €500.

Deze TV is €100 duurder dan op die andere site, maar hij heeft wel garantie en het is geen demonstratiemodel geweest, of licht beschadigd.

Ik heb weinig ervaring met LG tv's dus weten jullie misschien of LG goede TV's heeft?

En is het een goede koop voor €500?

Op marktplaats stonden een aantal advertenties waar tegen de tv is aan gestoten en nu maar half beeld geeft, weet iemand of alle LG tv's snel kapot gaan?

Edit: ik heb er nog wat info over gezocht namelijk dit:

Contrast 1200:1

Helderheid 500 cd/m²

Audiosysteem Nicam

Luidsprekers 2x 10W

Zijn dit goede specs, contrast is wel een beetje laag denk ik (1200:1) is dit storend?

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:
Nee, deze die site jij had is van de 26LC2R, de 26LC2R heeft een lager contrast (800:1).

Op de site die jij geeft zie ik ook het typenummer 26LC2R eronder staan, dus veel verschil zal er niet zijn.

De duurzaamheid is 6,5 op Kieskeurig, dat is niet echt goed, maar ook niet echt slecht. Dus je kan er wel van uit gaan dat hij het een tijdje goed doet, daar mag je zoiezo van uit gaan aangezien ze een deugdelijk product moeten verkopen. Als het na een tijd tegen valt, door bijvoorbeeld technisch falen van de tv, moeten ze de tv terug nemen. Het is per wet geregeld om de consument te beschermen, dus daar kunnen ze geen probleem van maken. Wat mij betreft is het een mooi toestel, dus ik zou het doen als ik jou was. ^^

Verder heb ik hier nog een handig artikel, dat gaat over een HDTV bij je gameconsole aanschaffen. alle technische info die ze aanraden kan je met je toestel vergelijken, dus zo kan je de beste kiezen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...