Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

weer eens ff een sig gemaakt, hij is niet super maar ik vond hem zelf wel gelukt

vliegtgf9.gif

reet/rate maar!

de grootte is beetje klein, ik upload zometeen een grotere

Bewerkt: door tiesto
Geplaatst:

De lichtinval zou ik iets meer naar rechts plaatsen en de opacity op 70/80 zetten. Een donkerrode border zou mooi zijn. De tekst past er echt niet bij, ik heb het over de kleur en ook de plaats. misschien een gewone zwarte tekst schuin op een vleugel....De vleigtuigen zelf zijn wel mooi, maar misschien één in het midden (een grootte) zou ook wel mooi ogen....

6,5/10

Geplaatst:

De BG past bij de renders en de kleur vind ik heel mooi maar dat lichteffect vind ik minder, je kon in het midden het lichteffect plaatsen en daar je font dan zou het mooier geweest zijn

7/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Leuk en orgineel! Render vliegen er echt uit! BG past ook goed samen! Maar di ebrushes op de BG vind ik niet echt passen op je render(qua stijl) ook vind ik het font niket mooi! Je kon je font ook niet met die gradient maar in 1 vaste kleur! En die dan subtiel maar toch opvallig wegsteken in een hoek inplaats van in het midden! Eindcijfer: 7/10

Rivel

Geplaatst:

Deze sig heeft min en plus punten namelijk de min punten zijn: De sig is te donker gemaakt, de bovenkant van je font is onduidelijk omdat je hem te donket hebt gemaakt en de plus punten zijn je hebt een goede render gekozen, de renders zijn goed geplaats je naam is mooi gezet. En dat komt er natuurlijk een hint: dat wit links boven zet je best boven in het midden zodat de bovenkant van je naam wat meer gaat opvallen, dat lichte-gebogen streep achter je naam is niet goed haal hem eraf. En voor de rest een geslaagd sig dus je krijgt een 8/10 van mij. :bier:

Woetsha.

Geplaatst:

thanks voor alle rates en comments en bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee

ik gebruik photoshop niet zo vaak en ben nog beginner dus ik moet nog veel leren maar ik ben wel blij met de 7ens en 8en

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...