tiesto Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) weer eens ff een sig gemaakt, hij is niet super maar ik vond hem zelf wel gelukt reet/rate maar! de grootte is beetje klein, ik upload zometeen een grotere Bewerkt: 12 april 2007 door tiesto Reageren
Pitbull Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 De lichtinval zou ik iets meer naar rechts plaatsen en de opacity op 70/80 zetten. Een donkerrode border zou mooi zijn. De tekst past er echt niet bij, ik heb het over de kleur en ook de plaats. misschien een gewone zwarte tekst schuin op een vleugel....De vleigtuigen zelf zijn wel mooi, maar misschien één in het midden (een grootte) zou ook wel mooi ogen.... 6,5/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 De BG past bij de renders en de kleur vind ik heel mooi maar dat lichteffect vind ik minder, je kon in het midden het lichteffect plaatsen en daar je font dan zou het mooier geweest zijn 7/10 Greetings .Syfes Reageren
Rivel Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Leuk en orgineel! Render vliegen er echt uit! BG past ook goed samen! Maar di ebrushes op de BG vind ik niet echt passen op je render(qua stijl) ook vind ik het font niket mooi! Je kon je font ook niet met die gradient maar in 1 vaste kleur! En die dan subtiel maar toch opvallig wegsteken in een hoek inplaats van in het midden! Eindcijfer: 7/10 Rivel Reageren
Woetsha Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Deze sig heeft min en plus punten namelijk de min punten zijn: De sig is te donker gemaakt, de bovenkant van je font is onduidelijk omdat je hem te donket hebt gemaakt en de plus punten zijn je hebt een goede render gekozen, de renders zijn goed geplaats je naam is mooi gezet. En dat komt er natuurlijk een hint: dat wit links boven zet je best boven in het midden zodat de bovenkant van je naam wat meer gaat opvallen, dat lichte-gebogen streep achter je naam is niet goed haal hem eraf. En voor de rest een geslaagd sig dus je krijgt een 8/10 van mij. Woetsha. Reageren
tiesto Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 thanks voor alle rates en comments en bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee ik gebruik photoshop niet zo vaak en ben nog beginner dus ik moet nog veel leren maar ik ben wel blij met de 7ens en 8en Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.