Pitbull Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Even een tut van .Levi gebruikt: Deze sig heb ik ook gebruikt in de battle met .Syfes, maar omdat ze daar eigenlijk niet raten maar vergelijken vond ik het wel de moeite om hem hier even te posten... Reageren
Rivel Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Vind hem niet zo mooi! De filter die je gebruikte(of is hte geen filter) vind ik er niet zo bij passen en die (sepia of zwart-wit) ik weet niet! Vind ik ook niet bij dit plaatje passen! Het font vind ik ook niet zo mooi! Maar de kleuren van het font passen goed bij je BG! Ik vind dat de spelers er wat blurry uitzien! Terwijl die(dat vind ik toch) in vollge glorie te bezichtigen moetn zijn! 5/10 Rivel Reageren
Woetsha Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik zeg eerlijk en ik vindt deze niet goed gemaakt door dat er teveel fouten inzitten zoals bij de rechtse man: zijn t-shirt kan je niet duidelijk meer zien en ook zijn gezicht heb je laten beschadigen en ook JAOA CARLOS ... is slecht gemaakt en ook het achtergrond is verpest maar ik vind dat je PITBUL héél goed hebt geplaatst en het kleur van de gehele sig is te sober zet er wat kleur in. In het geheel vind ik het geen geslaagd sig sorry, je krijgt dus van mij maar een 5/10 ! Woetsha. Reageren
Eros Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Ik ben het niet eens met de rest. Ik vind dit een heel mooie photobewerking. Mooie tekst, mooie achtergrond en mooi randje. Goed gedaan dus, 8/10. Bewerkt: 12 april 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.