Jump to content

help pagina's maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik iets over server kan bijna niks plaatsen(hier dan)

SORRY IETS MET DE SERVER!!! ik blijf proberen

kan geen pagina's maken, gebruik naamloosjrzq9.png(anders kon het niet)

naamloosjrkb7.png

@ hieronder: ik denk dat dat geen ABN is!!!

nee

>>> Door Preddy: Dat dat woord niet te typen is geeft nog geen vrijbrief om een topic te maken met alleen een streepje in de beginpost. Als je volgende keer gewoon even Post Preview gebruikt en anders even edit is het toch ook goed?<<<

Bewerkt: door Preddy

Waar gaat dir eigenlijk over, over pagina's maken ???? :?

zeg duidelijk wat je probleem is !

@ hieronder: ik denk dat dat geen ABN is!!!

Bewerkt: door woetsha
Geplaatst:

Het is inderdaad zo dat je een Internal Server error krijgt als er woorden zoals "naamloosjrzq9.png" in je bericht staan. Dit wordt gewoon door de server gefilterd. En over je vraag, ik neem aan dat je een pagina wilt maken in dat programma? Dan moet je toch enige kennis hebben van HTML. Om te beginnen, start Kladblok op, en zet het volgende script erin. Ik zal dan uitleggen wat het doet, en dat kan je zelf uittesten.

<html>
<head>
<title>(Vul hier de pagina titel in)</title>
</head>

<body>
Hier vul je een tekst in, deze zal getoond worden in het bestand. 
</body>
</html>

Dan kan je het gewoon opslaan; als (naam).htm deze plaats je dan in je webhost en dan kan je hem bezoeken via de webhost en dan heb je een pagina aangemaakt. Mocht je dit niet bedoelen? Dan heb ik het verkeerd begrepen, maar je moet eht anders toch wat beter uitleggen. :$

Dat weet ik maar ik moet eerst hier voorbij:

Maar zie dit: naamloosjeyy2.png

naamloosje2rq7.png

en ik heb gebruikernaam en wachtwoord (SOMMIGE DINGEN GEEF IK NIET VRIJ OP DE PLAATJES!)

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

Weet je zeker dat je de goede ftp url hebt gebruikt? Kijk eventueel nog eens in je mailtje/brief van de host of je wel alle instellingen goed hebt staan, want volgens mij gaat het daar fout. Maak anders even een screentje van je instellingen in je ftp prog + wat info uit die brief (met uitsluitsel van privacygevoelige informatie ofc), zodat wij kunnen kijken of je het goed hebt ingevuld.

Volgens mij moet je verbinden met ftp.gtasite.nl. En daarnaast: heb je het domein wel geregistreerd? Als ik kijk op sidn.nl, de officieële registrant voor NL domeinnamen is het domein nog vrij, bij welke host heb je het geregistreerd?:sigaar: EDIT: In smart ftp ligt het ook aan de domeinnaam, de host dus.

Bewerkt: door Die-hard
Weet je zeker dat je de goede ftp url hebt gebruikt? Kijk eventueel nog eens in je mailtje/brief van de host of je wel alle instellingen goed hebt staan, want volgens mij gaat het daar fout. Maak anders even een screentje van je instellingen in je ftp prog + wat info uit die brief (met uitsluitsel van privacygevoelige informatie ofc), zodat wij kunnen kijken of je het goed hebt ingevuld.

zal ik doen, ik zal het mailtje kopieren zonder inlog gegevens

HET MAILTJE: (ik zet hem in een quote)

Je hebt via de mijndomein support pagina een nieuw wachtwoord aangevraagd voor jouw account. Hierdoor is niet alleen je support wachtwoord maar ook je ftp wachtwoord

aangepast. Hieronder vind je de meest recente gegevens.

Support gegevens

gebruikersnaam:

wachtwoord:

FTP gegevens

FTP server: ftp.gtasite.nl

gebruikersnaam:

wachtwoord:

Als je meerdere websites hebt bij mijndomein, vind je bij het bovenstaande wachtwoord slechts een van de namen van je ftp servers. Je kunt echter al jouw websites bereiken met dezelfde ftp gegevens

Let op: alle gegevens, usernames, passwords en bestandsnamen zijn HOOFDLETTER-gevoelig. Als je afwijkende hoofd-/kleine letters gebruikt kan het zijn dat je niet kan inloggen.

Wij wensen je veel succes met de website.

Met vriendelijke groet,

Het Mijndomein Team

Volgens mij moet je verbinden met ftp.gtasite.nl. En daarnaast: heb je het domein wel geregistreerd? Als ik kijk op sidn.nl, de officieële registrant voor NL domeinnamen is het domein nog vrij, bij welke host heb je het geregistreerd?:sigaar: EDIT: In smart ftp ligt het ook aan de domeinnaam, de host dus.

hier

hier

http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_...?domein=gtasite

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Als ik jou was zou ik bij je host aankloppen, want volgens mij is er iets mis. Ik heb net even geprobeerd met FileZilla, wanneer ik bijvoorbeeld naar gtaforum.nl connect krijg ik in ieder geval nog een response waar dat bij gtasite.nl geheel niet het geval is. Het is zelfs gelijk met een nietbestaande link.

Edit @ hieronder:

Wou alleen even duidelijk maken dat wij je volgens mij niet verder kunnen helpen :)

@hierboven

ik doe me best meer kan ik niet

oke

@hieronder

sorry dat ik je naam verkeerd schreef

Geplaatst:

Dat is het interne systeem van mijndomein.nl. Dit staat los van SIDN(Stichting Internet Domein Registratie Nederland). Bij SIDN worden de .NL domeinen beheert en uitgegeven.

Als er daar staat dat hij vrij is kan hij nog door iedereen geregistreerd worden.

Zo ie zo duurt het gemiddeld 12 tot 24 uur na een actieve registratie op SIDN dat het domein gebruikt kan worden.

Btw. Het is Ewoud geen Edwoud.

ik ga nu marcomedia dreamweaver 8 proberen

SORRY VOOR DUBBELPOST, want anders denkt iedereen dat er niks nieuws is

HIJ is geregistreed Bij SIDN dat geeft hij wel aan

gtasite.nl is actief
:dans:

>>> Door Joriz: Samengevoegd - Gebruik in het vervolg gewoon even de edit knop<<<

Bewerkt: door Joriz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...