Jump to content

H...hij start duz niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja eh...ok

SA:MP als ik die dus opstart dan start ie dus gewoon de normale San Andreas op hoe kan dit dus?

Nou zal dit wel weer het zoveelste topic zijn hierover, dus de dichtstbijzijnde moderator zoekt alweer naar het Slotje-Smilie, maar ik heb dus echt alles geprobeert en eh echt ALLES geprobeert!!

Geplaatst:
SA:MP in de juiste map geinstalleerd? Je hebt GTA:SA v1.0?

De versie maakt niks uit , omdat ik SA:MP met V2.0 doe.. tenminste de main en script..

Geplaatst:

Ik heb versie 1, en ik heb hem bij de map gezet waar ook gta_sa.exe staat

De versie maakt niks uit , omdat ik SA:MP met V2.0 doe.. tenminste de main en script..

:? Wat bedoel je met de main en script...normaal werkt SA:MP namelijk niet bij versie 2...:?

• 2 weken later...
Geplaatst:

heb je soms gepatched en daarna een no-cd crack geinstalleert ofzo want iemand die ik ken had dat probleem als dat het geval is moet je san andreas opnieuw installeren en nog eens patchen naar v1.00 dan doet die het als het goed is

Geplaatst:

Ik heb versie 1, en ik heb hem bij de map gezet waar ook gta_sa.exe staat

:? Wat bedoel je met de main en script...normaal werkt SA:MP namelijk niet bij versie 2...:?

Ik heb de main en script van V2.0 en daarmee doe ik SA:MP en MTA ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...