Jump to content

mta 0.5 doet t niet..

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik mta opstart , doet alles t gewoon. Maar dan kies ik een server, doe connect, start game. Dan moet je je gta vc bestand zoeken , maar dan loopt mta vast.. dan krijg ik: verzenden > nietverzenden

:N

Geplaatst:
Als ik mta opstart , doet alles t gewoon. Maar dan kies ik een server, doe connect, start game. Dan moet je je gta vc bestand zoeken , maar dan loopt mta vast.. dan krijg ik: verzenden > nietverzenden

:N

En dan moet MTA een bestand zoeken? Op zich zou het ook nog zo kunnen zijn dat er iets met dat specifieke bestand is, in dit geval waarschijnlijk de 'gta vc.exe' die zich overigens bevindt in de Vice City main map, mocht je hem zoeken. Heb je misschien mods gebruikt, dan zou dit een eventuele oorzaak kunnen zijn. Daarnaast denk ik dat het opnieuw installeren van Vice City én vervolgens MTA ook wel eens kan helpen.

Geplaatst:
En dan moet MTA een bestand zoeken? Op zich zou het ook nog zo kunnen zijn dat er iets met dat specifieke bestand is, in dit geval waarschijnlijk de 'gta vc.exe' die zich overigens bevindt in de Vice City main map, mocht je hem zoeken. Heb je misschien mods gebruikt, dan zou dit een eventuele oorzaak kunnen zijn. Daarnaast denk ik dat het opnieuw installeren van Vice City én vervolgens MTA ook wel eens kan helpen.

nee.. Ik heb ze allebij al opnieuw geinstaleerd.. En had daarvoor ook nooit modsgebruikt..

@gtamonster.

Nee, alleen loopt t zootje vast :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...