-eend- Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Als ik mta opstart , doet alles t gewoon. Maar dan kies ik een server, doe connect, start game. Dan moet je je gta vc bestand zoeken , maar dan loopt mta vast.. dan krijg ik: verzenden > nietverzenden Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Neem eens contact op met MTA, dit is toch een onbekende bug? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Als ik mta opstart , doet alles t gewoon. Maar dan kies ik een server, doe connect, start game. Dan moet je je gta vc bestand zoeken , maar dan loopt mta vast.. dan krijg ik: verzenden > nietverzenden En dan moet MTA een bestand zoeken? Op zich zou het ook nog zo kunnen zijn dat er iets met dat specifieke bestand is, in dit geval waarschijnlijk de 'gta vc.exe' die zich overigens bevindt in de Vice City main map, mocht je hem zoeken. Heb je misschien mods gebruikt, dan zou dit een eventuele oorzaak kunnen zijn. Daarnaast denk ik dat het opnieuw installeren van Vice City én vervolgens MTA ook wel eens kan helpen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Krijg je een foutmelding? Reageren
-eend- Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2007 En dan moet MTA een bestand zoeken? Op zich zou het ook nog zo kunnen zijn dat er iets met dat specifieke bestand is, in dit geval waarschijnlijk de 'gta vc.exe' die zich overigens bevindt in de Vice City main map, mocht je hem zoeken. Heb je misschien mods gebruikt, dan zou dit een eventuele oorzaak kunnen zijn. Daarnaast denk ik dat het opnieuw installeren van Vice City én vervolgens MTA ook wel eens kan helpen. nee.. Ik heb ze allebij al opnieuw geinstaleerd.. En had daarvoor ook nooit modsgebruikt.. @gtamonster. Nee, alleen loopt t zootje vast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.