_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 hoeveel missies moet ik nog doen nadat ik mijn vliegbrevet heb gehaald in de desert doen?? thanx Reageren
CJ-SA Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 (bewerkt) In totaal zijn het er 10 , en na de 4de krijg je vliegbrevet ? weet neit zeker kan ook na de 3de zijn , in totaal zijn het er teminste 10 Edit : o w8 verkeerd gelezen :rolleyes: Na het halen van de vliegschool krijg je nog 4 missie's 2 van Toreno en 2 van The True daarna zijn alle desert missie's voorbij Bewerkt: 1 december 2004 door CJ-SA Reageren
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2004 In totaal zijn het er 10 , en na de 4de krijg je vliegbrevet ? weet neit zeker kan ook na de 3de zijn , in totaal zijn het er teminste 10Edit : o w8 verkeerd gelezen :rolleyes: Na het halen van de vliegschool krijg je nog 4 missie's 2 van Toreno en 2 van The True daarna zijn alle desert missie's voorbij bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.