michaelfivez Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Op wikiGTA staat dat je ene hitte zoekende bazooka kunt pakken op het vliegveld, maar hoe graak je daar aangezien je bij deze missie nog geen fliyng skill hebt Reageren
-eend- Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik denk dat ze t vliegveld op verdant meadows bedoelen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik denk dat ze t vliegveld op verdant meadows bedoelen. Sorry hoor maar er staat Je kan ook nog altijd de hitte-zoekende rocketlauncher van het vliegveld in San Fierro gaan halen En daarbij op je vliegveld in verdant maedows is geen roketlauncher Reageren
-eend- Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Dan is er nog een makkelijke manier, geen idee of ie bij SF werkt , maar zet een vrachtwagen voor t hek, dan een taxi ( bijv. ) daarvoor om op de vrachtwagen te-klimmen , en klim dan over t hek heen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Je treft het dat ik hier net screens van heb genomen voor WikiGTA, ze staan alleen nog niet goed gelinkt. Het is inderdaad te vinden op het vliegveld van San Fierro. Voor de screens, klik hier, en dan natuurlijk kijken bij San Fierro. Misschien ook handig om even te kijken naar de vindplaats en dan moet je hem kunnen vinden . Je kunt erin komen door tegen het rode bordje wat op het hek te vinden is te lopen en een stapje terug te nemen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Je treft het dat ik hier net screens van heb genomen voor WikiGTA, ze staan alleen nog niet goed gelinkt. Het is inderdaad te vinden op het vliegveld van San Fierro. Voor de screens, klik hier, en dan natuurlijk kijken bij San Fierro. Misschien ook handig om even te kijken naar de vindplaats en dan moet je hem kunnen vinden .Je kunt erin komen door tegen het rode dingetje aan te lopen wat je op het hek ziet. Ik heb er net overgeklommen. Ga effe de screens bekijken Keb et gevonden, maar hoe graak ik nu uit het vliegveld (vliegtuigen zijn op slot) >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. Je bent actief genoeg om te weten dat je hiervoor de 'bewerk'-knop kunt gebruiken. <<< Oeps, srry. Maar ik ahd het scherm niet vernieuwd en dacht dat misschien iemand ertussen had gepost en begon daarom een nieuw bericht Bewerkt: 12 april 2007 door michaelfivez Reageren
-eend- Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 In t water springen , en dan naar de kant zwemmen Reageren
michaelfivez Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 In t water springen , en dan naar de kant zwemmen oke ty Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 In t water springen , en dan naar de kant zwemmen Dit werkt niet, aangezien de randen van het vliegveld te hoog zijn om erop te klimmen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 In t water springen , en dan naar de kant zwemmen Dit werkt niet, aangezien de randen van het vliegveld te hoog zijn om erop te klimmen. Volgens mij kan het wel hoor. Het is de bedoeling om van het vliegveld af te komen, dus dan in het water springen, en dan zo te zwemmen dat je er aan de andere kant weer op kan komen. Het is niet de bedoeling om zo op het vliegveld te komen, maar als je er al bent weer weg te komen. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 In t water springen , en dan naar de kant zwemmen Dit werkt niet, aangezien de randen van het vliegveld te hoog zijn om erop te klimmen. Volgens mij kan het wel hoor. Het is de bedoeling om van het vliegveld af te komen, dus dan in het water springen, en dan zo te zwemmen dat je er aan de andere kant weer op kan komen. Het is niet de bedoeling om zo op het vliegveld te komen, maar als je er al bent weer weg te komen. Keb et gehaald, ook al is de missie niet klaar. Je helicopter word naemlijk niet aangegevn en de politie doet 3 sterren op mij, heb hem laten aanvragen Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 Ik denk dat ze t vliegveld op verdant meadows bedoelen. Sorry hoor maar er staat Je kan ook nog altijd de hitte-zoekende rocketlauncher van het vliegveld in San Fierro gaan halen En daarbij op je vliegveld in verdant maedows is geen roketlauncher Op Verdant Medows ligt inderdaad geen rocketlauncher, maar ze bedoelen denk ik het vliegveld van SF, ik zat laats daar rond te neuzen en ik zag tussen twee opslag- tanks een rocketlauncher (doelzoekend) liggen. Van J.V >>> Door Dutchy3010: Dit was eerder ook al gezegd... Je bumpt een topic dus zonder nuttige bijdrage. Graag in het vervolg ten eerste het topic doorlezen, en ten tweede niet meer bumpen. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.