AwiVC Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Missie(s): Wrong Side Of The Trakcs (doh xP) Cheaten: Je mag wel de TURN DOWN THE HEAT cheat gebruiken voor politie, maar die is in deze missie niet echt nodig Versie: Geen idee, gewoon de normale (ik heb er niks mee gedaan) en dat is denk ik versie 1? Overig: Uhh, saven in Grove Street als het kan Bvd! Awi EDIT: Ik dacht toch echt dat ik de savegame er al bij had gedaan O.o GTASAsf1.b Bewerkt: 12 april 2007 door AwiVC
-eend- Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) Passed: Wrong side of the tracks respect+ Ik heb verder niet gecheat of gemod. Mijn eigen savegame stond al op slot 1 ,dus heb jouwe veranderd naar slot 3. Je moet nu de 3 weer naar een 1 zetten Bewerkt: 12 april 2007 door -eend-
AwiVC Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Passed: Wrong side of the tracksrespect+ Ik heb verder niet gecheat of gemod. Mijn eigen savegame stond al op slot 1 ,dus heb jouwe veranderd naar slot 3. Je moet nu de 3 weer naar een 1 zetten Dankje eend hij werkt
Recommended Posts