MartyCeha Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik heb een filmpje gevonden van een SUPERmoeilijke Super Mario. Het is niet realischtisch maar wel grappig KLIKKEN!!1 Het is trouwens een soort chineese versie van YouTube, maar je hoeft alleen maar de Play/pauze knop te vinden, en da's niet zo moeilijk Reageren
AwiVC Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik heb een filmpje gevonden van een SUPERmoeilijke Super Mario. Het is niet realischtisch maar wel grappig KLIKKEN!!1 Het is trouwens een soort chineese versie van YouTube, maar je hoeft alleen maar de Play/pauze knop te vinden, en da's niet zo moeilijk hahaha vet hard bij die 2e jump (met die vuurslang) denkt ie *aaaah dat is een eitje doe ik zo ff* en dan zit er zo'n hiodden block :schater: echt mooi Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik heb een filmpje gevonden van een SUPERmoeilijke Super Mario. Het is niet realischtisch maar wel grappig KLIKKEN!!1 Het is trouwens een soort chineese versie van YouTube, maar je hoeft alleen maar de Play/pauze knop te vinden, en da's niet zo moeilijk Whaha die is echt vet grappig leuk gevonden. er is volgens mij ook een tetris versie van dat. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hetzelfde filmpje MAAR Met supergrappige commentaar! Super Mario Ik heb krom gelegen van het lachen! Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hetzelfde filmpjeMAAR Met supergrappige commentaar! Super Mario Ik heb krom gelegen van het lachen! Lol...M'n arme lachspieren hebben flink wat te voorduren gehad bij dat filmpje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.