Scarface92 Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Hallo, weet iemand mischien hoe je je Criminal Rating verhoogt? Iemand tips? Ik ben nu wheelman ofzoiets. En weet iemand ook wat het hoogste is van je Criminal Rating in VCS? Ik zou het graag wilen weten a.u.b Alvast bedankt daarvoor ik zit op de 30% van VCS Greetz.. The GTA man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Agent Kellerman Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Meestal ga ik naar Leger Basis over de muur allemaal Leger-Mannen doden, gaat het erg snel omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2007 Hallo, weet iemand mischien hoe je je Criminal Rating verhoogt?Iemand tips? Ik ben nu wheelman ofzoiets. En weet iemand ook wat het hoogste is van je Criminal Rating in VCS? Ik zou het graag wilen weten a.u.b Alvast bedankt daarvoor ik zit op de 30% van VCS Greetz.. The GTA man Hey GTA_man, Je hebt nog een lange weg te gaan naar Godfather, de hoogst bereikbare criminal rating. Helaas kan je bij VCS geen punten zien, dit was voorheen handig in andere GTA's. Zo kon je kijken of het beter ging. Vergelijk de Criminal list van LCS even met jouw rank, die lijkt er heel erg op. Er zijn veel manieren om je criminal rating snel te verhogen, en de manier die bij de meeste mensen het meeste resultaat opleverd is veel missies doen. Als je geen missies wilt doen kan je met de politie 'spelen', zo zal je criminal rating ook snel omhoog gaan. Vooral als je aan een 6 sterren wanted level ontsnapt krijg je erg veel punten. Als je niet zovaak helikopters of boten vernietigd is dit ook een aanrader, in het begin leveren deze erg veel punten op. Naarmate je er lang mee door gaan krijg je er steeds minder punten voor. Probeer in ieder geval gewoon niet braaf te zijn en alles te doen wat niet mag, dat helpt altijd. Veel succes met je criminal rating! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Heeft iemand een lijst met de officiele rangen van Vcs ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Die staat tock op WikiGTA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Die staat tock op WikiGTA? Nee dit is niet gemaakt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Momenteel is er nog geen officiele 'Criminal Rating'-list van GTA Vice City Stories gemaakt. Wel, zoals M4X hierboven eerder vertelde, kan je de lijst van GTA Liberty City Stories gebruiken, aangezien deze er heel erg op lijkt. Die lijst vindt je trouwens =>hier<=. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.