Talietje Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 kan je ergens op een website een diavoorstelling dat je hebt gemaakt met powerpoint en dat je hebt opgeslagen als "microsoft powerpoint-diapresentatie" omzetten naar een HTML code? Reageren
Rivel Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Ik weet niet fo het werkt maar je kan bij het opslaan denkik kiezen bij alle bestanden en dan je naam met daarachter .html ! Ik weet niet of het werkt! Probeer het zou ik zeggen! Want dan slaat hi op als html. Rivel Reageren
Talietje Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 nope, staat er niet Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 Welke PowerPoint versie heb je? Ik heb 2000 en als ik doe Bestand > Opslaan als > Opslaan als: Webpagina (*.htm, *html) wordt het opgeslagen als een webpagina. Je zou ook kunnen doen: Bestand > Opslaan als > Opslaan als: Alle bestanden en dan als extensie .html invoeren. Het zou in ieder geval mogelijk moeten zijn. Reageren
Talietje Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2007 maar kan je misschien een site geven waarop je het kan omzetten in HTML code voor mijn site? Reageren
Rivel Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Hoe bedoel je omzetten naar HTML code, je kan hem opslaan als .html en dan openen via windows verkenner en dan opent ij het automatisch in je webbrowser, dan rechtermuisknop en dan staat er broncode bekijken en die dan kopieren! Dan moe tje hem even plakken en wat bij werken(indien dat moet) en op je site zetten! Nog vragen? PB me maar ofzo:P! Rivel Reageren
Talietje Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Maar ik kan hem niet opslaan als .html Ik heb nog een oude powerpoint eentje van 2003. Reageren
Rivel Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Ik heb ook 2003 en daar gaat het ook mee hoor: Zo doe je het: Bestand >> Opslaan als >> Voer een naam in en selecteer waar hij moet worden opgeslagen en dan kun je uit een paar opties kiezen die onder je naam staan (kies de optie Webpagina) et voila! En dan doe je de bovenstaande uitleg die ik gaf, je kan zelf bij Betsand >> Opslaan als webpagina doen! Rivel Reageren
Talietje Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 ja ma... kijk, ik maak eigenlijk een spelletje met power point en als ik dat opsla als "microsoft powerpoint-diapresentatie" dan heb je direct een volledig beeld en als je het opsla als webpagina zie je ernaast ook nog alle namen van de dia's en al en dan lijkt het niet op een spel maar op een diavoorstelling maar ik gebruik powerpoint voor spelletjes te maken en daarna wil ik ze op mijn site zetten. Reageren
Rivel Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Je kan dan toch ook gewoon hem opslaan als powerpoint en heb sharen op rapidshare ofzo! Dat mensen hem dan kunnen downloaden! Rivel Reageren
Talietje Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 dus ik kan dan nergens dat uploaden en dan de html code krijgen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Wat je zou kunnen doen is het volgende. Je slaat je 'game' niet op als *.ppt (Presentatie), maar als *.pps (Voorstelling). In dat geval kunnen de bezoekers van je website dat bestand downloaden en spelen, zonder dat je de andere pagina's ziet of dat PowerPoint wordt geopend. Wel hebben je bezoekers nog altijd PowerPoint nodig. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Wat je zou kunnen doen is het volgende. Je slaat je 'game' niet op als *.ppt (Presentatie), maar als *.pps (Voorstelling). In dat geval kunnen de bezoekers van je website dat bestand downloaden en spelen, zonder dat je de andere pagina's ziet of dat PowerPoint wordt geopend. Wel hebben je bezoekers nog altijd PowerPoint nodig. De mensen hebben niet per sé PowerPoint nodig, wel de PowerPoint Viewer, maar die kan je hier gratis downloaden. @Tallex: Kun je mij die powerpoint presentatie sturen, ik werk ook erg veel met powerpoint en ik ben wel benieuwd. Mvg, Flitskikker Reageren
Talietje Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Wat je zou kunnen doen is het volgende. Je slaat je 'game' niet op als *.ppt (Presentatie), maar als *.pps (Voorstelling). In dat geval kunnen de bezoekers van je website dat bestand downloaden en spelen, zonder dat je de andere pagina's ziet of dat PowerPoint wordt geopend. Wel hebben je bezoekers nog altijd PowerPoint nodig. laat dan maar, dan leer ik wel game maker krijg je dan als je spel volledig gemaakt is de html code? Reageren
Rivel Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Als je echte games maakt! Nee, games maken is moeilijk! Je moet vesrchillende talen kennen: (o.a C++..) dat is echt moeilijk hoor! Rivel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.