Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik doe al een tijd lang edits en conversies van auto's, maar sinds de laatste tijd heb ik op de een of andere manier dat ze het niet doen in het spel.... :ch:

hierarchyxb0.th.jpg

de hierarchie is volgens mij goed, aan de textures of TXD workshop ligt het volgens mij ook niet, dus wat zou het verder kunnen zijn? hulp zou heel erg gewaardeerd worden, want ik kan zo geen modje meer maken....

Bewerkt: door Timpo

T zal hier wel niet aan liggen(of misschien weet je dit al), Maar hij heet blista.dff, en in SA heet hij blistac.dff, dus als je de blistac.dff en txd(of andere auto) in gta3.img vervangt door blista.dff en txd, dan werkt hij niet :puh: Verder zie ik eigenlijk geen fouten ofzo in de hierarchy... Ik denk trouwens niet dat het aan die naam ligt hoor ;) want anders zouden die andere auto's het wel doen(je zegt dat "ze" het niet doen, dus ik neem daarom aan dat je meerdere auto's bedoelt)

EDIT: Misschien dat het hieraan ligt: normaal heb je "exhaust_ok" bij "chassis" staan dacht ik, en niet los. Maar hierrin kan ik me vergissen hoor!

Bewerkt: door Mythbuster

er staan geen hoofdletters in de TXD, daar heb ik nog op gelet. (sowieso denk ik niet dat het de TXD is, want ik had ook een edit van de sentinel die het niet deed, zonder dat ik iets aan de TXD veranderd had) en eerder heb ik ook gewoon auto's vervangen door auto's met een andere naam (Windsor door een conversie van de stinger, zonder de naam van stinger.dff naar windsor.dff te veranderen) dus dat hoeft het niet te wezen.

van dat exhaust_ok weet ik ook niet, ik had de hierarchy van de originele moonbeam (de auto die de Blista vervangt) er even bijgepakt, en gezorgd dat ze identiek waren. maar niks helpt.

ik ben radeloos..

Bewerkt: door Timpo
Geplaatst:

Vaag dat het werkte, dat met die Windsor en Stinger, heb je dan in de default en vehicles.ide dat stukje veranderd waarin staat hoe de dff heet enzo?? Anders lijkt het me zo raar, dan zou je er gewoon auto's bij kunnen zetten lijkt me! ipv auto's vervangen! dus gewoon stinger.dff en stinger.txd erin zetten en windsor.dff en windsor.txd laten staan :puh: Moet je misschien is kijken dat dat werkt!

Over dat exhaust_ok, Ik heb gister toen ik een auto importeerde even gekeken, maar ik had het fout daarover, exhaust_ok staat gewoon los inderdaad! Hmm... Komt het misschien hierdoor: Jij hebt in je hierarchy blista.dff staan, maar je export hem als blistac.dff ? (Omdat je weet dat hij zo hoort)?? Misschien een optie, want dan export hij helemaal niks omdat hij blistac.dff niet in de hierarchy kan vinden!

Geplaatst:

nee, ik export hem gewoon als Blista. ik weet als je dat niet doet dat Zmodeler dan ook een melding geeft dat ie de Blistac.dff node niet heeft gevonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...